Підвищення ефективності визначення технічного стану кульових шарнірів підвіски легкового автомобіля в умовах станції технічного обслуговування автомобілів «Carman» фізичної особи – підприємця Без’язичний Олександр Юрійович
Анотації
Предмет дослідження – спосіб оцінки величини осьового зазору в кулькових шарнірах шляхом аналізу величини віброприскорення при їх діагностуванні.
Робота складається з п’яти частин :
1. Загальна характеристика проблем діагностування кулькових шарнірів передньої підвіски типу «макферсон» легкових автомобілів.
2. Теоретико-методичні підходи щодо визначення величини осьового зазору у кулькових шарнірах передньої підвіски типу «макферсон» легкових автомобілів.
3. Експериментальні дослідження величини осьового зазору у кулькових шарнірах в умовах СТОА «Carman».
4. Виробничі рекомендації і визначення економічного ефекту від впровадження вібраційного способу визначення величини осьового зазору у кулькових шарнірах.
5. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях.
Метою дослідження є підвищення ефективності визначення технічного стану кулькового шарніра підвіски легкового автомобіля вібраційним способом в умовах СТОА «Carman». Subject of research - a method for estimating the value of the axial gap in ball joints by analyzing the magnitude of vibration acceleration in their diagnosis.
The work consists of five parts:
1. General description of problems of diagnostics of ball joint hinges of the front suspension type "MacPherson" of cars.
2. Theoretical and methodical approaches to determining the value of the axial gap in the ball couplings of the front suspension of the "MacPherson" type of passenger cars.
3. Experimental studies of the axial gap value in ball joints in the conditions of the STAA "Carman".
4. Production recommendations and determination of the economic effect from the introduction of the vibration method for determining the value of the axial gap in the ball joints.
5. Occupational Safety and Emergency Safety.
The purpose of the study is to increase the efficiency of determining the technical condition of the ball joint hinge of the car suspension vibration in the conditions of STAA "Carman".
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/26495