Організація дистанційного навчання математики у науково-технічному ліцеї з використанням можливостей office 365
Автор
Козаченко, В. І.
Хом'юк, В. В.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [684]
Анотації
У статті висвітлюється авторський досвід використання системи підтримки навчального процесу Office 365 для організацій дистанційного навчання з математики в технічному ліцеї. Визначено та охарактеризовано алгоритми та комунікація вчителів і учнів (ліцеїстів) на період дистанційного навчання. З’ясовано, що за характером комунікації між вчителем (викладачем) і учнем (студентом) усі існуючі технології дистанційного навчання можна умовно кла¬сифікувати на чотири типи: самонавчання, навчання «один на один», «один з багатьма» і «багато з багатьма». Презентовано приклад заповнення блокноту дисципліни математика. The article highlights the author's experience of using Office 365's learning support system for distance learning maths at a technical lyceum. Algorithms and communication of teachers and students for the distance learning period are defined and characterized. It is found that by the nature of communication between teacher (teacher) and student (student), all existing distance learning technologies can be classified into four types: self-study, one-on-one, many-with-many many. An example of completing a notebook in the discipline of mathematics is presented.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30788