Проблеми готовності слухачів - іноземців з вивчення математики у технічному ЗВО
Автор
Клєопа, І. А.
Тютюнник, О. І.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [684]
Анотації
У статті розкриваються проблеми готовності навчання математики іноземних слухачів-абітурієнтів підготовчого відділення технічного ЗВО. Визначено основні методи та форми оптимізації адаптаційного процесу слухачів-іноземців, розглядаються варіанти підвищення ефективності ліквідації академічної різниці математичної
підготовки до набуття рівня готовності навчання в технічному закладі. Зазначається, що перехід від слухача-
абітурієнта до студента відбувається на фоні опанування слухачами нового суспільного статусу, вищого рівня
процесу соціалізації особистості в іншому соціумі, умовах іншої країни, який неодмінно окреслює і нові обов`язки та
вимоги. Звертається увага на те, що навчання за інженерно-технічним фахом іноземних слухачів підготовчого
відділення має відбуватись з врахуванням їх готовності до творчої та науково-дослідної діяльності.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30841