Підвищення ефективності роботи підприємства Тойота Центр Вінниця «Преміум Моторс» за рахунок вдосконалення організації системи ремонту автомобілів
Анотації
Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є розробка методики збільшення ефективності роботи підприємства Тойота Центр Вінниця «Преміум Моторс» за рахунок вдосконалення організації системи ремонту автомобілів.
Робота складається з п’яти частин :
1. Аналіз діяльності станції технічного обслуговування Тойота Центр Вінниця «Преміум Моторс».
2. Визначення виробничої програми станції технічного обслуговування Тойота Центр Вінниця «Преміум Моторс».
3. Дослідження ефективності функціонування автосервісних підприємств в результаті вибору раціональної спеціалізації ремонтних постів.
4. Аналіз ефективності управління системою обслуговування і ремонту автомобілів при різному рівні спеціалізації робіт на постах.
5. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях.
Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є підвищення ефективності роботи підприємств автосервісу за рахунок вдосконалення організації системи ремонту автомобілів шляхом раціонального розподілу спеціалізації між ремонтними постами при інформаційному аналізі характеру вхідного потоку вимог. The subject of the master's qualification work is the development of methods to increase the efficiency of Toyota Center Vinnytsia "Premium Motors" by improving the organization of car repair systems.
The work consists of five parts:
1. Analysis of the service station Toyota Center Vinnytsia "Premium Motors".
2. Determining the production program of the maintenance center Toyota Center Vinnytsia "Premium Motors".
3. Research of efficiency of functioning of car service enterprises as a result of a choice of rational specialization of repair posts.
4. Analysis of the effectiveness of the management of the system of maintenance and repair of cars at different levels of specialization of work at posts.
5. Occupational health and safety in emergencies.
The main purpose of this qualification work is to increase the efficiency of car service enterprises by improving the organization of car repair system by rational distribution of specialization between repair posts in the information analysis of the nature of the incoming flow of requirements.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32209