Вдосконалення діагностування електрогідравлічних форсунок дизельних двигунів в умовах приватного підприємства «Беркут-Транс» місто Вінниця
Анотації
Предметом магістерської кваліфікаційної роботи є закономірності зміни діагностичних параметрів тиску і витрати палива в загальній зворотної магістралі і циклових подач в залежності від зносу керуючого клапана електрогідравлічних форсунок.
Робота складається з п’ятьох частин :
1 Стан проблеми діагностування електрогідравлічних форсунок дизелів. Аналіз роботи приватного підприємства «Беркут-транс»;
2. Теоретичне обгрунтування методу діагностування електрогідравлічних форсунок за параметрами тиску і витрати палива в загальній зворотній магістралі;
3. Організація виконання робіт діагностування електрогідравлічних форсунок системи Common Rail;
4. Реалізація удосконаленого методу діагностування електрогідравлічних форсунок;
5. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях.
Об'єктом дослідження є процес функціонування автомобільної електрогідравлічною форсунки дизельного двигуна при зносі керуючого клапана в умовах експлуатації.
Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є удосконалення діагностики електрогідравлічних форсунок акумуляторних паливоподаючих систем автомобільних дизелів в умовах експлуатації.
В роботі було проведено обґрунтування моделі, яка описує процес функціонування електрогідравлічної форсунки з урахуванням несправності керуючого клапана, та удосконалено метод діагностування такої електрогідравлічної форсунки по параметрам витрат палива та тиску в загальній зворотній магістралі. The subject of the master's qualification work is the laws of change of diagnostic parameters of pressure and fuel consumption in the general return line and cyclic feeds depending on wear of the control valve of electrohydraulic nozzles.
The work consists of five parts:
1 The state of the problem of diagnosing electrohydraulic diesel injectors. Analysis of the work of the private enterprise "Berkut-trans";
2. Theoretical substantiation of a method of diagnosing electrohydraulic nozzles on parameters of pressure and fuel consumption in the general return highway;
3. Organization of diagnostics of electrohydraulic injectors of the Common Rail system;
4. Implementation of an improved method for diagnosing electrohydraulic injectors;
5. Occupational safety and security in emergencies.
The object of study is the process of operation of the automotive electro-hydraulic injector of the diesel engine during wear of the control valve in operation.
The main purpose of this qualification work is to improve the diagnostics of electro-hydraulic injectors of battery fuel systems of automobile diesels in operating conditions.
The paper substantiates the model that describes the operation of the electro-hydraulic injector taking into account the failure of the control valve, and improved the method of diagnosing such an electro-hydraulic injector on the parameters of fuel consumption and pressure in the common return line.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32221