• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Роботи студентів
  • Презентації магістерських кваліфікаційних робіт
  • 274 – Автомобільний транспорт
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Покращення паливної економічності вантажних автомобілів автотранспортного підрозділу військової частини А2287 місто Вінниця за рахунок коректування параметрів повітря на вході в двигун

Автор
Канащук, М. В.
Дата
2020
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • 274 – Автомобільний транспорт [130]
Анотації
Предметом дослідження є залежності витрати палива вантажного автомобіля від параметрів повітря на вході в двигун. Робота складається з пяти частин : 1 Теоретичні підходи щодо забезпечення паливної економічності автомобілів. 2 Теоретичні основи визначення впливу характеристик навколишнього середовища на витрату палива автомобілями. 3 Проведення експериментальних досліджень та аналіз результатів. 4 Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. 5 Оцінка ефективності застосування системи коригування параметрів повітря на вході в двигун. Метою роботи є забезпечення ресурсозбереження на підприємствах, що експлуатують дизельні вантажні автомобілі.
 
The subject of the study is the dependence of the fuel consumption of the truck on the parameters of the air at the inlet to the engine. The work consists of five parts: 1 Theoretical approaches to fuel economy. 2 Theoretical bases for determining the influence of environmental characteristics on fuel consumption by cars. 3 Conducting experimental studies and analysis of results. 4 Occupational Health and Safety. 5 Evaluation of the efficiency of the air inlet correction system. The purpose of the work is to provide resource savings at enterprises operating diesel trucks.
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32331
Відкрити
презентація Канащук.pdf (759.9Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ