Дистанційне навчання як інноваційна модель викладання вищої математики у технічному ЗВО
Автор
Клєопа, І. А.
Тютюнник, О. І.
Klіeopa, I. A.
Tyutyunnyk, O. I.
Дата
2022Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [684]
Анотації
Сьогодні система дистанційної освіти досить популярна в європейських країнах, особливо серед іноземних студентів: вона дає змогу отримати диплом престижного вишу, практично не залишаючи своєї країни. Головним драйвером дистанційного навчання є нові потреби ринку праці, що потребує співробітників, готових адаптуватися до мінливих умов середовища та включених у процес постійного самовдосконалення. Досі основна частина напрацювань дистанційної освіти лежала в галузі гуманітарних наук або спеціальних технічних дисциплін і майже не була інтегрована у викладанні вищої математики у вищій школі.
Дистанційне навчання з вищої математики - нова, сучасна затребувана технологія, яка допомагає зробити навчання більш якісним та доступним. Створення дистанційного Навчання математики є актуальним, має широке практичне значення. До нашого часу в нашій країні була дуже популярна заочна форма навчання, коли студенти та викладач зустрічалися двічі на рік на сесіях. Зараз із розвитком комп`ютерних технологій, поширенням мережі Інтернет, поряд із заочним навчанням з`явилося дистанційне навчання. Тому у закладах вищої освіти зараз з`являються освітні портали, де викладачі викладають лекційний та практичний матеріал для студентів, проводять онлайн-консультації, спілкуються зі студентами з вивчених тем у чатах. Сучасна дистанційна освіта має багато переваг, але є недоліки. Найістотніший з них полягає в тому, що дистанційне освіта підходить більше для цілеспрямованих, мотивованих на навчання молодих людей, тому що їм доводиться багато самостійно займатись.
Нами була розроблена і застосована модель дистанційної освіти, адаптована до існуючи умов викладання математичних дисциплін у технічних ЗВО. Модель була апробована в ході експериментів, проведених у період з 2020 по 2021 р. у Вінницькому національному технічному університеті і продемонструвала свою ефективність. Today, the system of distance education is quite popular in European
countries, especially among foreign students: it allows you to get a diploma from a
prestigious university, leaving almost no country. The main driver of distance
learning is the new needs of the labor market, which requires employees who are
ready to adapt to changing environmental conditions and involved in the process of
continuous self-improvement. Until now, the bulk of distance education has been in
the humanities or special technical disciplines and has hardly been integrated into the
teaching of higher mathematics in higher education.
Distance learning in higher mathematics is a new, modern in-demand
technology that helps make learning better and more accessible. Creating Distance
Learning Mathematics is relevant, has broad practical significance. Until our time,
distance learning was very popular in our country, when students and teachers met
twice a year in sessions. Now, with the development of computer technology, the
spread of the Internet, along with distance learning, distance learning has appeared.
Therefore, educational portals are now appearing in higher education institutions,
where teachers teach lectures and practical material for students, conduct online
consultations, communicate with students on the topics studied in chat rooms.
Modern distance education has many advantages, but there are disadvantages. The
most important of them is that distance education is more suitable for purposeful,
motivated to learn young people, because they have to do a lot on their own.
We have developed and applied a model of distance education, adapted to the
existing conditions of teaching mathematical disciplines in technical institutions of
higher education. The model was tested during experiments conducted in the period
from 2020 to 2021 at Vinnytsia National Technical University and demonstrated its
effectiveness.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35364