Роль математичного моделювання в STEM освіті
Автор
Красносєльський, В. В.
Хом'юк, І. В.
Дата
2020Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [684]
Анотації
У статті висвітлено модель освіти в науці, техніці, інженерії та математиці (STEM) (Science, Technology, Engineering and Mathematics, яка) у більшості країн має на меті викладання природничих наук, математики, технологій та інженерії стосовно початкової, середньої школи та вищої освіти. Освіта STEM, яка має вплив у нашій країні в останні роки, відіграє важливу роль у набутті нових навичок, розвитку творчості, інновацій та підприємництва, здобутті можливостей переходу між професіями та адаптації до нових професій. В даний час очікується, що технології формуватимуть різні навички у фахівців, які працюватимуть у різних сферах, що швидко розвиваються. Різні навчальні стратегії відіграють головну роль в інтеграції та навчанні STEM, однією з яких є математичне моделювання. Визначено, що цикли математичного моделювання мають використовуватися в STEM-освіті на всіх її рівнях від початкової до вищої освіти. The article highlights the science, technology, engineering, and mathematics (STEM) model of science, technology,
engineering, and mathematics in most countries that aims to teach science, math, technology, and engineering in
elementary, high school, and higher education. STEM education, which has been influential in our country in recent
years, plays an important role in acquiring new skills, developing creativity, innovation and entrepreneurship, gaining
opportunities to transition between professions and adapting to new professions. It is now expected that technologies
will form different skills for professionals who will work in various emerging fields. Different educational strategies
play a major role in STEM integration and learning, one of which is mathematical modeling. It has been determined
that mathematical modeling cycles should be used in STEM education at all its levels from elementary to higher
education.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/35468