• English
    • українська
  • українська 
    • English
    • українська
  • Увійти
Дивитися документ 
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • Дивитися документ
  • Головна
  • Факультет інформаційних технологій та комп'ютерної інженерії
  • Кафедра вищої математики
  • Наукові роботи каф. ВМ
  • Дивитися документ
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Introducing the latest teaching and educational development practices in mathematics: the experience of EU countries

Автор
Kolomiiets, Alona
Olefir, Olena
Urum, Galyna
Tiutiunnyk, Oksana
Dobraniuk, Yurii
Коломієць, А. А.
Тютюнник, О. І.
Добранюк, Ю. В.
Дата
2022
Metadata
Показати повну інформацію
Collections
  • Наукові роботи каф. ВМ [692]
Анотації
The purpose of this work was to investigate the qualitative implementation and the possibility of use in the educational context of Ukraine. For this work, the author invited five groups (a total of 169 students of different genders). The second was a conversation with the teachers about the atmosphere in the classroom, the difficulty of the learning process, and the results. The study showed the weakness and small effectiveness of the old teaching methods (control group) and elementary explanatory online meetings
 
Мета цієї роботи полягала у дослідженні якості впровадження новітніх практик викладання математики та можливості їх використання в Україні. Для цієї роботи було запрошено п’ять групи студентів та студенток 3 курсу (всього 169 студентів) педагогічних спеціальностей. Упродовж трьох місяців, вони вивчали математику по новим методикам. Задля отримання результатів, використовується метод тестування (перевірка поточних та кінцевих знань студентів), статистичного аналізу та бесіда (з викладачами). Результаті дослідження представлені у формі відсоткового співвідношення між оцінками до та після експерименту. Дослідження показало слабкість старих методів навчання (контрольна група) і онлайн-зустрічей. Продемонструвало велику перевагу STEAMосвіти, та впровадження «електронних портфоліо».
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/37107
Відкрити
113884.pdf (308.6Kb)

Інституційний репозиторій

ГоловнаПошукДовідкаКонтактиПро нас

Ресурси

JetIQСайт бібліотекиСайт університетаЕлектронний каталог ВНТУ

Перегляд

Всі архівиСпільноти та колекціїЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOIЦя колекціяЗа датою публікаціїАвторамиНазвамиТемамиТипВидавництвоМоваУДКISSNВидання, що міститьDOI

Мій обліковий запис

ВхідРеєстрація

Статистика

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Головна | Відправити відгук | Довідка | Контакти | Про нас
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ