Розробка комп’ютерної гри «Warium»: віртуальне середовище
Анотації
У комплексному дипломному проекті було розроблено віртуальне середовище комп’ютерної гри «Warium».
У ході проведення техніко-економічного обґрунтування було встановлено, що розробка такої інтелектуальної системи є доцільним, про що свідчать результати порівняння капітальних вкладень та експлуатаційних витрат аналога та нової інтелектуальної системи. У якості аналогу було обрано комп’ютерну гру S.T.A.L.K.E.R, який внаслідок порівняння капітальних вкладень (різниця складає 27 грн./шт.), експлуатаційних витрат (різниця складає 23,8 грн./шт.рік) та швидкості розпізнавання (різниця складає 600 зн./хв.), виявився гіршим за запропонований програмний продукт.
Виконано аналіз предметної області. Проаналізовано сучасні середовища створення ігор, що можуть бути покладені в основу ігрового модуля комп’ютерної гри.
Виконано огляд та аналіз сучасних середовищ проектування таких як Uniti3D, Blender, Unreal Development Kit. Обґрунтовано доцільність використання середовища Uniti3D, оскільки тільки він дає змогу працювати в команді, та працювати на всіх програмних забезпеченнях.
Виконано розробку програмного забезпечення. Окремі модулі віртуального середовища комп`ютерної гри Warium, написана на мові програмування С#.
В економічній частині дипломного проекту було доведено, що новий програмний продукт є економічно вигідним для споживача. Загальні витрати на розробку програмного продукту становлять 38599грн., застосування нового програмного продукту підвищує продуктивність при виконанні певної роботи у 1,3 рази. Чистий прибуток від реалізації інтелектуальної системи дорівнює 46308 грн./рік.
Новий програмний продукт є економічно ефективним, оскільки він окупить себе за 0,83 років.
Отримані результати техніко-економічного аналізу доводять корисність, доцільність та необхідність нової розробки. Розроблена компютерна гра є ефективною, оскільки продуктивність, яку вона пропонує, є вищою ніж у аналогів та має значно більший економічний ефект – 960 грн/рік.
Була проведена апробація наукових досліджень в галузі створення комп’ютерних ігор в рамках даного дипломного проекту на XLIV регіональній науково-технічній конференції професорсько-викладацького складу, співробітників та студентів університету з участю працівників науково-дослідних організацій та інженерно-технічних працівників підприємств м. Вінниці та області в 2015 році
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10154