Show simple item record

dc.contributor.authorСвітлак, А. О.uk
dc.date.accessioned2016-05-18T20:44:55Z
dc.date.available2016-05-18T20:44:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСвітлак А. О. Розробка комп’ютерної гри Warium: інтелектуальна поведінка персонажів супротивника [Електронний ресурс] : [презентація] / А. О. Світлак ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії ; Кафедра комп'ютерних наук. - Електронні текстові дані (1 файл: 0,73 Мбайт). - Вінниця, 2015. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10163
dc.descriptionКерівник : Арсенюк І. Р.uk
dc.description.abstractУ комплексному дипломному проекті розроблено інтелектуальну поведінку персонажів супротивника для комп’ютерної гри Warium. Обгрунтовано техніко-економічну доцільність розробки, виконано аналіз проблеми її створення, програмно реалізовано з проведенням тестування та доведено економічну ефективність розроблюваної інтелектуальної поведінки персонажів супротивника. Отримані результати даного комплексного дипломного проекту можуть бути використані в області створення комп’ютерних ігор, під час розробки яких використовується інтелектуальна поведінка персонажів супротивникаuk
dc.description.abstractВ комплексном дипломном проекте разработано интеллектуальное поведение персонажей противника для компьютерной игры Warium. Обоснованно технико-экономическую целесообразность разработки, выполнен анализ проблемы ее создания, программно реализовано с проведением тестирования и доказано экономическую эффективность разрабатываемого интеллектуального поведения персонажей противника. Полученные результаты данного комплексного дипломного проекта могут быть использованы в области создания компьютерных игр, при разработке которых используется интеллектуальное поведение персонажей противника.ru
dc.description.abstractIn the complex diplom project was developed intellectual behavior of the enemy characters for computer game Warium. Grounded tehnic-economic feasibility of the development, the analysis of the problem of its creation, program implemented with testing and proven economic efficiency of intellectual behavior developed characters enemy. The results of this comprehensive degree project can be used in the field of computer games in the development of intelligent behavior that use characters enemy.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subject7.05010104
dc.subjectсистеми штучного інтелектуuk
dc.titleРозробка комп’ютерної гри Warium: інтелектуальна поведінка персонажів супротивникаuk
dc.typePresentation


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record