Розробка моделі Інтернет-маркетингу на підприємстві
Анотації
В дипломній роботі розглянуто теоретичні відомості сутності та проблем розвитку інтернет-маркетингу в України, також детально розібрані складові моделі інтернет-маркетингу. Здійснено аналіз основних показників фінансово-господарської діяльності та складових моделі інтернет-маркетингу ПрАТ «ТОК «Судак». Розроблені пропозиції щодо покращення фінансового стану ПрАТ «ТОК «Судак», а також заходи щодо удосконалення інформаційних систем та технологій маркетингу на підприємстві. In the diploma work the theoretical knowledge of the nature and problems of Internet marketing in Ukraine, also analyzed in detail the components of the model of Internet marketing. The analysis of the main indicators of financial and business models and components of internet marketing PАC "TOK" Sudak ". Suggestions for improving the financial condition of PАC "TOK" Sudak "as well as measures to improve information systems and technology marketing at the company.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10268