Підвищення ефективності рекламної діяльності підприємства засобами інтернет-технологій
Анотації
Досліджено концептуальні підходи до проблеми здійснення рекламної діяльності загалом і формування рекламного бюджету зокрема, здійснено класифікацію видів реклами та рекламних ефектів. Проведено аналіз фінансово-господарської та рекламної діяльності ПАТ «Хмiльницька швейна фабрика «Лiлея». Розроблено рекомендації та пропозиції по вдосконаленню рекламної діяльності засобами Інтернет-технологій. It was investigated conceptual approaches to the implementation of advertising in general and advertising budget formation in particular. And it was made classification of advertising and promotional effects. The analysis of financial and business and promotional activities of Public Company «Hmilnytska garment factory «Lileya». The recommendations and suggestions to improve the promotional activity by means of Internet technologies were developed
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/10390