Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКухар, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-26T21:52:11Z
dc.date.available2016-05-26T21:52:11Z
dc.date.issued2016-03
dc.identifier.citationКухар А. В. Особливості управління маркетинговою інформацією виробничого підприємства [Електронний ресурс] / А. В. Кухар // Матеріали XLV Науково-технічної конференції ВНТУ, Вінниця, 23-24 березня 2016 р. - Електрон. текст. дані. - 2016. - Режим доступу : http://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/611.uk
dc.identifier.urihttp://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2016/paper/view/611
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11178
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано теоретичні та методологічні аспекти управління маркетинговою інформацією виробничого підприємства. Досліджено ретроспективний та сучасний стан проблеми забезпечення ефективного управління маркетинговою інформацією на вітчизняних підприємствах. Досліджено взаємозв’язок рентабельності підприємства із системою ефективного управління маркетинговою інформацією. Проаналізовано методи аналізу інформації та система маркетингового дослідження підприємства. uk
dc.description.abstractThe theoretical and methodological aspects of managementof productive enterprise marketing informatio n are inprocessanalysed. The retrospective and modern state of problem ofproviding of effective managemen t marketing information isinvestigational on domestic enterprises. Intercommunicationof profitability of ente rprise is investigational with the systemof effective management marketing information. It isanalysed method s of analysis of information and system ofmarketing research of enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectуправління маркетинговою інформацієюuk
dc.subjectінформаційнасистемаuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectinformationen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing management informationen
dc.subjectinformation systemsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleОсобливості управління маркетинговою інформацією виробничого підприємстваuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc339.138:004.9


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію