dc.contributor.author | Моргун, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Боцула, М. П. | uk |
dc.contributor.author | Morgun, I. A. | en |
dc.contributor.author | Botsula, M. P. | en |
dc.contributor.author | Моргун, И. А. | ru |
dc.contributor.author | Боцула, М. П. | ru |
dc.date.accessioned | 2016-06-14T12:59:26Z | |
dc.date.available | 2016-06-14T12:59:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Моргун І. А. Про якість контенту електронних навчальних курсів у контексті реалізації відповідної інформаційної технології автоматизованої обробки даних [Текст] / І. А. Моргун, М. П. Боцула // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 1. - С. 98-107. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11993 | |
dc.description.abstract | Виконано порівняльний аналіз чотирьох методів багатокритеріального оцінювання. Проведено експерименти з оцінювання навчальних матеріалів за кожним із методів, за результатом яких виявлено слабкі та сильні сторони кожного з методів у процесі багатокритеріального оцінювання навчальних матеріалів. | uk |
dc.description.abstract | The comparative analysis of four well-known methods of multicriterion estimation is executed in the paper. An experiment of evaluation of educational materials according to every method is conducted. As a result pros and cons of every method are defined at the multicriterion estimation of educational materials. | en |
dc.description.abstract | Выполнен сравнительный анализ четырех известных методов многокритериальной оценки. Проведены эксперименты по оценке учебных материалов каждым методом. Выявлены слабые и сильные стороны каждого метода при многокритериальной оценке учебных материалов. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | управління якістю | uk |
dc.subject | критерії якості | uk |
dc.subject | якість навчального матеріалу | uk |
dc.subject | експертиза якості | uk |
dc.subject | багатокритеріальне оцінювання навчальних матеріалів | uk |
dc.subject | WSM | uk |
dc.subject | AHP | uk |
dc.subject | ELECTRE TRІ | uk |
dc.subject | UTA | uk |
dc.subject | quality management | en |
dc.subject | quality criteria | en |
dc.subject | quality of educational material | en |
dc.subject | quality expertise | en |
dc.subject | multicriteria evaluation of educational materials | en |
dc.subject | WSM | en |
dc.subject | AHP | en |
dc.subject | ELECTRE TRІ | en |
dc.subject | UTA | en |
dc.subject | управление качеством | ru |
dc.subject | критерии качества | ru |
dc.subject | качество учебного материала | ru |
dc.subject | экспертиза качества | ru |
dc.subject | многокритериальная оценка учебных материалов | ru |
dc.subject | WSM | ru |
dc.subject | AHP | ru |
dc.subject | ELECTRE TRІ | ru |
dc.subject | UTA | ru |
dc.title | Про якість контенту електронних навчальних курсів у контексті реалізації відповідної інформаційної технології автоматизованої обробки даних | uk |
dc.title.alternative | Content quality of e-learning courses in the context of appropriate information technologies of automated data processing | en |
dc.title.alternative | О качестве контента электронных учебных курсов в контексте реализации соответствующей информационной технологии автоматизированной обработки данных | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 004.891 | |