Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСиченко, В. Г.uk
dc.contributor.authorБосий, Д. О.uk
dc.contributor.authorКосарєв, Є. М.uk
dc.contributor.authorСыченко, В. Г.ru
dc.contributor.authorБосый, Д. А.ru
dc.contributor.authorКосарев, Е. Н.ru
dc.contributor.authorSychenko, V. G.en
dc.contributor.authorBosyi, D. O.en
dc.contributor.authorKosariev, Ye. M.en
dc.date.accessioned2016-06-15T10:43:19Z
dc.date.available2016-06-15T10:43:19Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСиченко В. Г. Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення [Текст] / В. Г. Сиченко, Д. О. Босий, Є. М. Косарєв // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 6. - С. 95-103.uk
dc.identifier.issn1997-9266
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12070
dc.identifier.urihttp://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1857
dc.description.abstractРозвиток і впровадження швидкісного руху потребує зміни ідеології розрахунків та вибору обладнання системи електропостачання. Для мінімізації витрат на модернізацію існуючих електрифікованих ліній запропонована методологія модернізації системи тягового електропостачання, яка передбачає перехід до нових схемних рішень. Показано, що розподілена система живлення з використанням пунктів підсилення дозволяє оптимізувати режим напруги в тяговій мережі, реалізувати режими швидкісного руху при зниженні втрат енергії.uk
dc.description.abstractРазвитие и внедрение скоростного движения нуждается в изменении идеологии расчетов и выбора оборудования системы электроснабжения. Для минимизации расходов на модернизацию существующих электрифицированных линий предложена методология модернизации системы тягового электроснабжения, которая предусматривает переход к новым схемным решениям. Показано, что распределенная система питания с использованием пунктов усиления позволяет оптимизировать режим напряжения в тяговой сети, реализовать режимы скоростного движения при снижении потерь энергии.ru
dc.description.abstractThe development and implementation of high-speed traffic requires changing the ideology of the calculations and selec-tion the equipment of power supply system. To minimize expenses on modernization of existing electrified lines, it was pro-posed the methodology of modernization of electric traction system, which provides the transition to the new schematic decisions. It is demonstrated that the distributed power supply system with the use of points allows to optimize the amplifica-tion mode of the voltage in the traction network and realize the high-speed traffic modes while reducing energy losses.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectсистема тягового електропостачанняuk
dc.subjectрегулювання напругиuk
dc.subjectпункт підсиленняuk
dc.subjectшвидкісний рухuk
dc.subjectсистема тягового электроснабженияru
dc.subjectрегулирование напряженияru
dc.subjectпункт усиленияru
dc.subjectскоростное движениеru
dc.subjecttraction power supply systemen
dc.subjectamplifying pointen
dc.subjecthigh-speed trafficen
dc.titleОптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсиленняuk
dc.title.alternativeОптимизация управления режимом напряжения в тяговой сети постоянного тока с пунктами усиленияru
dc.title.alternativeOptimization of voltage control mode in the traction network of direct current with amplifying pointsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.311


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію