dc.contributor.author | Сиченко, В. Г. | uk |
dc.contributor.author | Босий, Д. О. | uk |
dc.contributor.author | Косарєв, Є. М. | uk |
dc.contributor.author | Сыченко, В. Г. | ru |
dc.contributor.author | Босый, Д. А. | ru |
dc.contributor.author | Косарев, Е. Н. | ru |
dc.contributor.author | Sychenko, V. G. | en |
dc.contributor.author | Bosyi, D. O. | en |
dc.contributor.author | Kosariev, Ye. M. | en |
dc.date.accessioned | 2016-06-15T10:43:19Z | |
dc.date.available | 2016-06-15T10:43:19Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Сиченко В. Г. Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення [Текст] / В. Г. Сиченко, Д. О. Босий, Є. М. Косарєв // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 6. - С. 95-103. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12070 | |
dc.identifier.uri | http://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1857 | |
dc.description.abstract | Розвиток і впровадження швидкісного руху потребує зміни ідеології розрахунків та вибору обладнання системи електропостачання. Для мінімізації витрат на модернізацію існуючих електрифікованих ліній запропонована методологія модернізації системи тягового електропостачання, яка передбачає перехід до нових схемних рішень. Показано, що розподілена система живлення з використанням пунктів підсилення дозволяє оптимізувати режим напруги в тяговій мережі, реалізувати режими швидкісного руху при зниженні втрат енергії. | uk |
dc.description.abstract | Развитие и внедрение скоростного движения нуждается в изменении идеологии расчетов и выбора оборудования системы электроснабжения. Для минимизации расходов на модернизацию существующих электрифицированных линий предложена методология модернизации системы тягового электроснабжения, которая предусматривает переход к новым схемным решениям. Показано, что распределенная система питания с использованием пунктов усиления позволяет оптимизировать режим напряжения в тяговой сети, реализовать режимы скоростного движения при снижении потерь энергии. | ru |
dc.description.abstract | The development and implementation of high-speed traffic requires changing the ideology of the calculations and selec-tion the equipment of power supply system. To minimize expenses on modernization of existing electrified lines, it was pro-posed the methodology of modernization of electric traction system, which provides the transition to the new schematic decisions. It is demonstrated that the distributed power supply system with the use of points allows to optimize the amplifica-tion mode of the voltage in the traction network and realize the high-speed traffic modes while reducing energy losses. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | система тягового електропостачання | uk |
dc.subject | регулювання напруги | uk |
dc.subject | пункт підсилення | uk |
dc.subject | швидкісний рух | uk |
dc.subject | система тягового электроснабжения | ru |
dc.subject | регулирование напряжения | ru |
dc.subject | пункт усиления | ru |
dc.subject | скоростное движение | ru |
dc.subject | traction power supply system | en |
dc.subject | amplifying point | en |
dc.subject | high-speed traffic | en |
dc.title | Оптимізація керування режимом напруги в тяговій мережі постійного струму з пунктами підсилення | uk |
dc.title.alternative | Оптимизация управления режимом напряжения в тяговой сети постоянного тока с пунктами усиления | ru |
dc.title.alternative | Optimization of voltage control mode in the traction network of direct current with amplifying points | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 621.311 | |