Жадібний алгоритм вибору місць розміщення зовнішньої реклами за критеріям витрат та кількості контактів
Author
Штовба, О. В.
Штовба, С. Д.
Date
2012Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
- Наукові роботи каф. КСУ [191]
Abstract
Досліджено задачу оптимізації розміщення зовнішньої реклами за критеріями витрат та кількістю контактів з цільовою аудиторією. Оптимізацію розміщення реклами зведено до нелінійної задачі про рюкзак. Тестові приклади показали, що прийняті розв’язки цієї задачі оптимізації можна отримати за простим жадібним алгоритмом, який запропоновано в статті. The optimization the placing of outdoor advertises with criteria of cost and of target audience contacts is
considered. Advertise placing optimization is reduced to a nonlinear knapsack problem. Test examples show that simple greedy algorithm, which is proposed in the article, provides satisfactory solutions of the optimization tasks.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12185