dc.contributor.author | Островерхов, М. Я. | uk |
dc.contributor.author | Бурик, М. П. | uk |
dc.contributor.author | Бурик, Н. П | ru |
dc.contributor.author | Островерхов, Н. Я. | ru |
dc.contributor.author | Buryk, M. P. | en |
dc.contributor.author | Ostroverkhov, М. Ya. | ru |
dc.date.accessioned | 2016-06-22T07:50:23Z | |
dc.date.available | 2016-06-22T07:50:23Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Островерхов М. Я. Оптимальна за критерієм мінімуму енергії прискорення система векторного керування положенням асинхронного електропривода [Текст] / М. Я. Островерхов, М. П. Бурик // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 2. – С. 63-67. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12303 | |
dc.description.abstract | Запропоновано метод оптимізації алгоритму керування положенням векторно-керованого асинхронного електропривода на основі концепції зворотних задач динаміки в поєднанні з мінімізацією локальних функціоналів миттєвих значень енергій, що дозволило отримати високу динамічну точність відпрацювання заданої траєкторії під час дії параметричних збурень у вигляді збільшення електричного опору обмотки ротора та сумарного моменту інерції. | uk |
dc.description.abstract | Предложен метод оптимизации алгоритма управления положением векторно-регулируемого асинхронного электропривода на основе концепции обратных задач динамики в соединении с минимизацией локальных функционалов мгновенных значений энергий, что позволило получить высокую динамическую точность отработки заданной траектории во время действия параметрических возмущений в виде увеличения электрического сопротивления обмотки ротора и суммарного момента инерции. | ru |
dc.description.abstract | There has been presented the method of the optimization of control algorithms position vector of induction motor based on the concept of inverse problems of dynamics combined with the minimization of the local instantaneous energy values that allowed to obtain the high dynamic accuracy working off predetermined trajectory during the term of the temperature perturbation and change the total moment of inertia of the installation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | критерій мінімуму енергії прискорення | uk |
dc.subject | асинхронний електропривод | uk |
dc.subject | система регулювання положення | uk |
dc.subject | оптимизация | ru |
dc.subject | критерий минимума энергии ускорения | ru |
dc.subject | асинхронный электропривод | ru |
dc.subject | система регулирования положения | ru |
dc.subject | optimization | en |
dc.subject | minimum energy acceleration criterion | en |
dc.subject | asynchronous electric drive | en |
dc.subject | position control system | en |
dc.title | Оптимальна за критерієм мінімуму енергії прискорення система векторного керування положенням асинхронного електропривода | uk |
dc.title.alternative | Оптимальная по критерию минимума энергии ускорения система векторного регулирования положения асинхронного электропривода | ru |
dc.title.alternative | Vector Position Control System of Asynchronous Electric Drive that is Optimal by Minimum Energy Acceleration Criterion | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 681.515 | |