Інформаційна технологія обслуговування клієнтів у закладах харчування
Abstract
Магістерська кваліфікаційна робота присвячена розробці інформаційної технології для обслуговування клієнтів у закладах харчування. Розглянуто підходи до автоматизованого формування рекомендацій, проаналізовано основні переваги та недоліки методів колаборативної, контентної фільтрації, рекомендаційних систем на основі знань та гібридних систем.
Проаналізовано методи колаборативної фільтрації. Обґрунтовано вибір алгоритму RNSA для формування рекомендацій при обслуговуванні клієнтів у закладах харчування.
Спроектовано архітектуру інформаційної технології обслуговування клієнтів у закладах харчування. Виконано проектування та реалізацію програмних модулів інтелектуальної системи.
Розроблена інформаційна технологія автоматизує процес обслуговування відвідувачів у закладах харчування, вирішує основні проблеми в обслуговуванні, формує рекомендації для кожного клієнта за допомогою алгоритму колаборативної фільтрації, на основі поведінки користувача. Master's qualification work is devoted to developing intelligent system of customer service in dining. The approaches to the automated creation of recommendations, analyzes the main advantages and disadvantages of collaborative methods, content filtering, recommendation systems based on knowledge and hybrid systems were reviewed.
The methods of collaborative filtering were analyzed. The algorithm RNSA was selected to form recommendations for customer service in dining.
The architecture of information technology was designed to service in dining. Completed the design and implementation of software modules intellectual system.
The developed intelligent system automates the process of service visitors in dining, solves major problems in customer service, generates recommendations for each client using collaborative filtering algorithm based on user behavior.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12637