dc.contributor.author | Клочко, Н. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-07-21T16:35:11Z | |
dc.date.available | 2016-07-21T16:35:11Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Клочко Н. Л. Cистематизуючий аналіз факторів, що найбільше впливали на вирішення проблеми вступу до школи в Україні (1900-1970 рр.) [Текст] / Н. Л. Клочко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : ТОВ фірма „Планер”, 2011. - Вип. 34. - С. 325-329. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12850 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано фактори реформування системи початкової освіти в Україні, які найбільше впливали на вирішення проблеми вступу дитини до школи. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія | uk |
dc.subject | проблема вступу дітей до школи | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | освітня політика | uk |
dc.subject | українська національна школа | uk |
dc.title | Cистематизуючий аналіз факторів, що найбільше впливали на вирішення проблеми вступу до школи в Україні (1900-1970 рр.) | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 374 | |