Підготовка дитини до школи: дефінітивний аналіз проблеми
dc.contributor.author | Клочко, Н. Л. | uk |
dc.contributor.author | Лапшина, І. М. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T11:15:57Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T11:15:57Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Клочко Н. Л. Підготовка дитини до школи: дефінітивний аналіз проблеми [Текст] / Н. Л. Клочко, І. М. Лапшина // Гуманітарний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” : науково-теоретичний збірник. – Переяслав-Хмельницький, 2008. – Вип. 14. - С. 137-140. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12853 | |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано проблема дошкільної корекційної роботи з дітьми .Реформування системи освіти в Україні на засадах наступності пояснює актуальність наукових пошуків щодо вирішення діалектичних протиріч, що виникають на стиках освітніх ступенів, зокрема дошкільного виховання і початкової освіти, початкової і середньої освіти, середньої загальноосвітньої та професійної підготовки тощо | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди | uk |
dc.subject | готовність до навчання | uk |
dc.subject | рівень навченості | uk |
dc.subject | вводні навички | uk |
dc.subject | навчально-важливі якості | uk |
dc.subject | стартова готовність | uk |
dc.title | Підготовка дитини до школи: дефінітивний аналіз проблеми | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 373.29 |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. МЗ [509]
статті, матеріали конференцій