dc.contributor.author | Клочко, Н. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T11:43:54Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T11:43:54Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Клочко Н. Л. Готовність дитини до шкільного навчання: компоненти та критерії [Текст] / Н. Л. Клочко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма „Планер”, 2009. - Вип. 21. - С. 57-61. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12856 | |
dc.description.abstract | В статье автор анализирует основные направления готовности ребёнка к школе, характеризует (структурирует) компоненты и критерии готовности. | ru |
dc.description.abstract | In the article the author analyses basic directions of child’s readiness to school, characterizes components and criteria of readiness. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.subject | готовність до навчання | uk |
dc.subject | критерії готовності до школи | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.title | Готовність дитини до шкільного навчання: компоненти та критерії | uk |
dc.type | Article | |