dc.contributor.author | Клочко, Н. Л. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-07-22T12:18:54Z | |
dc.date.available | 2016-07-22T12:18:54Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Клочко Н. Л. Освітньо-виховний потенціал дитячої гри в контексті проблеми початку шкільного навчання [Текст] / Н. Л. Клочко // Її величність гра: теорія і методика організації дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : збірник статей. – Вінниця : ВДПУ ім. М. Коцюбинського, 2009.- С. 62-67. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12860 | |
dc.description.abstract | У сучасній педагогіці гра розглядається як провідний вид діяльності дитини, в якій поєднуються риси, характерні для будь-якої соціальної діяльності (цілеспрямованість, усвідомленість, активна участь) та специфічні, притаманні лише грі (свобода і самостійність, самоорганізація дітей, наявність творчої основи, почуття радості й задоволення). У контексті гри перехід з одного ступеня розвитку на інший відбувається ефективніше. З початком шкільного навчання гра (провідна діяльність дитини) поступово змінюється навчанням (новим видом діяльності), тобто вона є своєрідним адаптаційним механізмом. Саме наявність ігрової діяльності в навчально-виховному процесі є важливою умовою адекватної підготовки дітей до нового виду діяльності. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.subject | початкова освіта | uk |
dc.subject | потенціал дитячої гри | uk |
dc.subject | навчальна діяльність | uk |
dc.subject | гра | uk |
dc.title | Освітньо-виховний потенціал дитячої гри в контексті проблеми початку шкільного навчання | uk |
dc.type | Article | |