Використання інтерактивних технологій з метою розвитку творчих здібностей студентів
Author
Абрамчук, О. В.
Савчук, І. В.
Abramchuk, О. V.
Savchuk, І. V.
Date
2016Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. МЗ [507]
Abstract
У статті розкрито сутність використання інтерактивних технологій в навчально-виховному процесі як засобу розвитку творчих здібностей студентів.
Розвиток творчої особистості студента, його творчих орієнтацій відбувається під впливом суспільства, сім’ї, друзів тощо, проте у системі освіти реалізація цих задач є важливою складовою навчально-виховного процесу. Це завдання значною мірою вирішується через запровадження інноваційних технологій, серед яких важливу роль відіграють інтерактивні технології, що забезпечують взаємодію педагога та студента.
Інтерактивні технології навчання найбільше відповідають особистісно зорієнтованому підходу до навчання. У процесі застосування інтерактивних технологій, як правило, моделюються реальні життєві ситуації, пропонуються проблеми для спільного вирішення, застосовуються рольові ігри. Тому інтерактивні технології навчання найбільше сприяють формуванню у студентів умінь і навичок, виробленню особистих цінностей, створюють атмосферу співробітництва, творчої взаємодії у навчанні, чого значно важче досягти, послуговуючись виключно традиційними методами та прийомами навчання. The article reveals the essence of interactive technologies in the educational process as a means of development of creative abilities of students
The development of the creative personality of the student, his creative orientation is influenced by society, family, friends, etc., but in education the implementation of these tasks is an important part of the educational process. This problem is largely solved through the implementation of innovative technologies, including the important part played by interactive technologies providing the interaction between teacher and student.
Interactive learning technologies best meet individually oriented approach to learning. While the use of interactive technologies tends simulated real life situations, there are problems for the joint solution, used role-playing games. Therefore, interactive learning technologies most promote to the formation of students' skills, development of personal values, create an atmosphere of collaboration and creative interaction in education, which is much more difficult to achieve, using only traditional methods and techniques of teaching.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/12965