Введення в освітній простір поняття «математична мобільність»
Author
Хом'юк, І. В.
Date
2015Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [647]
Abstract
У статті визначено, що однією із нових вимог до професійної освіти, є розвиток мобільності та адаптованості особистості майбутнього випускника до мінливих умов динамічного середовища. Автором проаналізовані поняття «мобільність» та «професійна мобільність» та на основі аналізу науково-методичних праць встановлено, що ключовим для поняття «професійна мобільність» є здатність особи швидко переключатися на суміжний вид діяльності в межах своєї спеціальності. Визначено математичну мобільність, що визначається у: здатності швидко актуалізувати й відтворювати потрібну математичну інформацію, готовності до оперативного відбору та реалізації оптимальних способів виконання математичних завдань; володінні високим рівнем математичних знань, вмінні ефективно використовувати систему узагальнених математичних прийомів для виконання будь-яких математичних завдань. В статье определено, что одним из новых требований к профессиональному образованию является развитие мобильности и адаптированности личности будущего выпускника к меняющимся условиям динамической среды. Автором проанализированы понятия «мобильность» и «профессиональная мобильность» и на основе анализа научно-методических работ установлено, что ключевым для понятия «профессиональная мобильность» является способность личности быстро переключаться на смежный вид деятельности в пределах своей специальности. Определено математическую мобильность, которая определяется в: способности быстро актуализировать и воспроизводить нужную математическую информацию, готовности к оперативному отбору и реализации оптимальных способов выполнения математических задач; владении высоким уровнем математических знаний, умении эффективно использовать систему обобщенных математических приемов для выполнения любых математических задач. The article found that one of the new requirements to professional education is the development of mobility and adaptability of the personality of the future graduate to the changing conditions of dynamic environment. The author analyzes the concept of "mobility" and "professional mobility" and based on the analysis of scientific and methodical work found that the key to the concept of "professional mobility" is a person's ability to switch quickly to an adjacent activity within their specialty. Defined mathematically mobility, which is determined: the ability to quickly update and play the desired mathematical information, preparedness for rapid selection and implementation of the best ways to perform mathematical tasks; possession of a high level of mathematical knowledge, the ability to effectively use the system of generalized mathematical methods to perform any mathematical problems.
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14381