Show simple item record

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2017-02-28T20:01:44Zen
dc.date.available2017-02-28T20:01:44Zen
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Критерії, показники та рівні оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / В. В. Хом’юк // International scientific professional periodical journal «The unity of science». – Vienna – Austria, 2015. – P. 29-31.uk
dc.identifier.issn9091-1792
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14554
dc.description.abstractВ статті розглядаються критерії: пізнавально-цільовий, когнітивний, операційний (праксеологічний), рефлексивно-аналітичний та їх показники оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерів.uk
dc.description.abstractThe article deals criteria: cognitive trust, cognitive, operational (praxeological), reflective and analytical evaluation of their performance forming components of mathematical competence of future engineers.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherЄвропейська асоціація педагогів і психологів “Science”uk
dc.relation.ispartofInternational scientific professional periodical journal «The unity of science» : 29-31.en
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.subjectcriteriaen
dc.subjectindicatorsen
dc.subjectmathematical competence of future engineersen
dc.titleКритерії, показники та рівні оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.typeArticle


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record