dc.contributor.author | Трояновська, Т. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-03-03T11:57:49Z | |
dc.date.available | 2017-03-03T11:57:49Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.citation | Трояновська Т. І. Розробка комп’ютерної підсистеми аналізу та формування предметно-орієнтованої домінанти студента системи дистанційного навчання [Текст] / Т. І. Трояновська // Вісник Черкаського державного технологічного університету. – 2007. – Вип. 3–4. – С. 41–46. | uk |
dc.identifier.issn | 2306–4412 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14593 | |
dc.description.abstract | Качество знаний, полученных посредством систем дистанционного обучения можно увеличить путем индивидуализации учебного процесса. Предлагается формировать предметно-ориентированную доминанту студента, как предусловие успешного обучения и определять уровень его внимания для повышения качества
обучения. | ru |
dc.description.abstract | The quality of the knowledge received via distant learning systems may be increased by individualization of education process. It is purposed to form student object-oriented dominant as success study precondition and to determinate the level of student attention to increase the quality of his study. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Черкаський державний технологічний університет | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Черкаського державного технологічного університету. Вип. 3–4 : 41–46. | uk |
dc.title | Розробка комп’ютерної підсистеми аналізу та формування предметно-орієнтованої домінанти студента системи дистанційного навчання | uk |
dc.type | Article | |