Show simple item record

dc.contributor.authorФілатова, Л. С.uk
dc.contributor.authorВолчаста, К. В.uk
dc.date.accessioned2017-11-14T22:05:36Z
dc.date.available2017-11-14T22:05:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationФілатова Л. С. Оцінювання конкурентоспроможності підприємства на основі методів стратегічного маркетингу [Текст] / Л. С. Філатова, К. В. Волчаста // Вісник Херсонського державного університету. Серія "Економічні науки". - 2016. - Вип. 18, ч. 2. - С. 110-113.uk
dc.identifier.issn2307-8030
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19000
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес оцінювання конкурентоспроможності за допомогою стратегічного маркетингу. Визначено методи дослідження конкурентоспроможності. Розглянуто стратегії, які можуть забезпечити організації конкурентний успіх на ринку.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХерсонський державний університетuk
dc.relation.ispartofВісник Херсонського державного університету. Вип. 18, ч. 2 : 110-113.uk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectстратегічний маркетингuk
dc.subjectстратегія конкурентоспроможностіuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectреінжинірингuk
dc.titleОцінка конкурентоспроможності підприємства на основі методів стратегічного маркетингуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udcУДК 339.137.2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record