Крос-культурний менеджмент в міжнародному бізнесі
Author
Філатова, Л. С.
Околіта, І. І.
Date
2017Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ММЕ [353]
Abstract
У статті розглянуто поняття крос-культурного менеджменту, що передбачає подолання міжкуль-
турних бар’єрів під час побудови ділових відносин. Розуміння зарубіжних партнерів, представників різних
культур, співпраця та комунікація з ними дадуть змогу розширити власні ринки збуту. Актуальність крос-
культурного менеджменту для України обумовлена можливістю виходу на світові ринки, що приведе до
підвищення економічної ефективності та національної ділової культури. Знання особливостей ведення
міжнародного бізнесу дасть змогу залучати міжнародні інвестиції, розширювати коло потенційних спо-
живачів та продовжувати життєвий цикл організації
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19016