dc.contributor.author | Коваль, К. О. | uk |
dc.contributor.author | Іванчук, Я. В. | uk |
dc.contributor.author | Koval, K. O. | en |
dc.contributor.author | Ivanchuk, Y. V. | en |
dc.date.accessioned | 2017-11-23T10:36:59Z | |
dc.date.available | 2017-11-23T10:36:59Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Коваль К. О. Міжнародні моделі інтеграції освіти, науки і бізнесу [Текст] / К. О. Коваль, Я. В. Іванчук // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 4. – С. 93–99. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19146 | |
dc.description.abstract | Розглянуто три основні типи інтеграції освіти, науки і економіки: американський, японський і змішаний. Робиться висновок про те, що в американському типі ключову роль відіграє дослідницький університет, в японському - держава, а в змішаному (найбільш поширеному в Центральній і Північній Європі) - Технопаркові структури. Описуються переваги і недоліки кожного з типів | uk |
dc.description.abstract | Рассматриваются три основных типа интеграции образования, науки и экономики: американский, японский и
смешанный. Делается вывод о том, что в американском типе ключевую роль играет исследовательский университет, в
японском - государство, а в смешанном (наиболее распространенном в Центральной и Северной Европе) - Технопарковые
структуры. Описываются преимущества и недостатки каждого из типов | ru |
dc.description.abstract | Three main types of integration of education, science and economics are considered: American, Japanese and mixed. It is concluded that
in the American type the research university plays a key role, in the Japanese - the state, and in the mixed (the most widespread in
Central and Northern Europe) - Technopark structures. Advantages and disadvantages of each type are described. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 4. : 93–99. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2103 | |
dc.subject | дослідницький університет | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | наука | uk |
dc.subject | економіка | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | исследования | ru |
dc.subject | университет | ru |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | наука | ru |
dc.subject | экономика | ru |
dc.subject | интеграция | ru |
dc.subject | research | en |
dc.subject | education | en |
dc.subject | science | en |
dc.subject | economics | en |
dc.subject | integration | en |
dc.subject | university | en |
dc.title | Міжнародні моделі інтеграції освіти, науки і бізнесу | uk |
dc.title.alternative | International Model Integration of Education and Science in the Field of Economics | en |
dc.title.alternative | Международные модели интеграции образования и науки в сфере экономики | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 378(73)(045) | |