Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorМокін, О. Б.uk
dc.contributor.authorЛобатюк, В. А.uk
dc.date.accessioned2018-02-18T14:08:30Z
dc.date.available2018-02-18T14:08:30Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.citationМокін О. Б. Метод та система оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці [Текст] / О. Б. Мокін Б. І. Мокін В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 4. – С. 41-46.uk
dc.identifier.issn1997-9274
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19666
dc.description.abstractЗапропоновано метод та систему оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці зі змінною швидкістю, обумовленою знаками світлофору та впливом транспортних засобів, що рухаються попереду. Показано, що за будь-якої швидкості електромобіля можна сформувати такий струм у якорі тягового електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням, який мінімізуватиме витрати енергії акумулятора.uk
dc.description.abstractПредложены метод и система оптимального управления электромобилем, движущегося в городском транспортном потоке с переменной скоростью, определяемой знаками светофора и влиянием транспортных средств, движущихся впереди. Показано, что при любой скорости электромобиля можно сформировать такой ток в якоре тягового электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением, который минимизирует затраты энергии аккумулятора.ru
dc.description.abstractA method and system for optimal control of an electric car moving in a city traffic flow with variable speed caused by traffic lights and impact of vehicles moving ahead of it have been proposed. It has been demonstrated that at any speed of the electric car it is possible to generate current in the anchor of DC traction motor with series excitation that will minimize the accumulator power consumption.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 4 : 41-46.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1946
dc.subjectелектромобільuk
dc.subjectзмінна швидкістьuk
dc.subjectструм якоряuk
dc.subjectоптимальне керуванняuk
dc.subjectенергія акумулятораuk
dc.subjectмінімум витратuk
dc.subjectсистема керуванняuk
dc.subjectэлектромобильru
dc.subjectпеременная скоростьru
dc.subjectток якоряru
dc.subjectоптимальное управлениеru
dc.subjectэнергия аккумулятораru
dc.subjectминимум затратru
dc.subjectсистема управленияru
dc.subjectelectric caren
dc.subjectvariable speeden
dc.subjectarmature currenten
dc.subjectoptimal controlen
dc.subjectenergy batteryen
dc.subjectminimum cost management systemen
dc.titleМетод та система оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоціuk
dc.title.alternativeМетод и система оптимального управления электромобилем, движущегося в городском транспортном потокеru
dc.title.alternativeMethod and system for optimal control of an electric car moving in a city traffic flowen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc62–835


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію