dc.contributor.author | Мокін, Б. І. | uk |
dc.contributor.author | Мокін, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Лобатюк, В. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-02-18T14:08:30Z | |
dc.date.available | 2018-02-18T14:08:30Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.citation | Мокін О. Б. Метод та система оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці [Текст] / О. Б. Мокін Б. І. Мокін В. А. Лобатюк // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2016. – № 4. – С. 41-46. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9274 | |
dc.identifier.issn | 1997–9266 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19666 | |
dc.description.abstract | Запропоновано метод та систему оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці зі змінною швидкістю, обумовленою знаками світлофору та впливом транспортних засобів, що рухаються попереду. Показано, що за будь-якої швидкості електромобіля можна сформувати такий струм у якорі тягового електродвигуна постійного струму з послідовним збудженням, який мінімізуватиме витрати енергії акумулятора. | uk |
dc.description.abstract | Предложены метод и система оптимального управления электромобилем, движущегося в городском транспортном потоке с переменной скоростью, определяемой знаками светофора и влиянием транспортных средств, движущихся впереди. Показано, что при любой скорости электромобиля можно сформировать такой ток в якоре тягового электродвигателя постоянного тока с последовательным возбуждением, который минимизирует затраты энергии аккумулятора. | ru |
dc.description.abstract | A method and system for optimal control of an electric car moving in a city traffic flow with variable speed caused by traffic lights and impact of vehicles moving ahead of it have been proposed. It has been demonstrated that at any speed of the electric car it is possible to generate current in the anchor of DC traction motor with series excitation that will minimize the accumulator power consumption. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 4 : 41-46. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/1946 | |
dc.subject | електромобіль | uk |
dc.subject | змінна швидкість | uk |
dc.subject | струм якоря | uk |
dc.subject | оптимальне керування | uk |
dc.subject | енергія акумулятора | uk |
dc.subject | мінімум витрат | uk |
dc.subject | система керування | uk |
dc.subject | электромобиль | ru |
dc.subject | переменная скорость | ru |
dc.subject | ток якоря | ru |
dc.subject | оптимальное управление | ru |
dc.subject | энергия аккумулятора | ru |
dc.subject | минимум затрат | ru |
dc.subject | система управления | ru |
dc.subject | electric car | en |
dc.subject | variable speed | en |
dc.subject | armature current | en |
dc.subject | optimal control | en |
dc.subject | energy battery | en |
dc.subject | minimum cost management system | en |
dc.title | Метод та система оптимального керування електромобілем, що рухається у міському транспортному потоці | uk |
dc.title.alternative | Метод и система оптимального управления электромобилем, движущегося в городском транспортном потоке | ru |
dc.title.alternative | Method and system for optimal control of an electric car moving in a city traffic flow | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 62–835 | |