Наукові роботи каф. КЕМСК: Недавні надходження
Відображеня елементи 221-240 із 422
-
Вітроелектротехнічні комплекси для відбору потужності вітрових потоків, створюваних електропотягами
(ВНТУ, 2011)Запропоновано два варіанти використання енергії вітрових потоків, що створюються електропотягами під час руху, з установленою ВЕУ вздовж залізничної колії та на спеціальній платформі, яка під’єднується до електропотяга за ... -
Дослідження залежності параметрів затухання та зміщення фази електромагнітних хвиль від вологості середовища їх поширення
(ВНТУ, 2011)Проведено експериментальне дослідження затухання та зміщення фази інформаційної хвилі, що проходить через несиметричний полосковий хвилевід, на поверхні якого розміщений досліджуваний зразок отримано залежності вказаних ... -
Оптимізація руху електричного транспортного засобу по горизонтальній прямолінійній ділянці колії в умовах обмеження на швидкість та можливості корекції графіка
(ВНТУ, 2011)Запропоновано методику оптимізації руху між двома зупинками по горизонтальній прямолінійній ділянці колії електричного транспортного засобу, як завантаженого, так і порожнього, за критерієм мінімуму витрат електроенергії ... -
Метод параметричної ідентифікації моделі оптимального струму електромобіля
(ВНТУ, 2011)Розроблено метод параметричної ідентифікації моделі струму якоря приводного електродвигуна, отриманої в результаті розв’язання задачі оптимізації руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за ... -
Оптимізація руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї
(ВНТУ, 2011)Здійснено оптимізацію руху електромобіля по горизонтальному прямолінійному відрізку дороги за критерієм мінімуму витрат енергії акумуляторної батареї. Побудовано математичну модель для струму в колі: акумуляторна батарея–обмотка ... -
Шляхи удосконалення управління фінансовим забезпеченням вищих навчальних закладів
(ВНТУ, 2011)Здійснено аналіз теоретичних та методичних засад фінансового забезпечення системи вищої освіти України та сформульовано подальші напрямки розвитку. Виявлено основні закономірності і протиріччя, що характеризують особливості ... -
Прийняття управлінських рішень в університеті з урахуванням синергетичного ефекту взаємодії його складових
(ВНТУ, 2011)Побудовано узагальнені математичні моделі академічних груп, кафедр, органів управління факультетів, інститутів і університету в цілому, а також розкрито структуру їх синергетичної взаємодії. -
Індуктивний метод вимірювання вологості гетерогенних дисперсних діелектриків
(ВНТУ, 2011)Запропоновано безконтактний неруйнівний метод контролю вологості речовини, що може бути використаний для сертифікації кінцевої продукції на підприємствах переробної галузі АПК, які спеціалізуються на виробництві гетерогенних ... -
Фізичний метод очистки промислових пилогазових сумішей із застосуванням вітротурбіни
(ВНТУ, 2010)Запропоновано метод фізичного очищення промислових пилогазових сумішей від забруднення дисперсною фазою з можливістю повернення частини недовикористаної енергії у технологічний цикл. -
Дослідження характеру особливих точок на фазовій площині засвоєння студентом програми навчальної дисципліни
(ВНТУ, 2010)За допомогою математичних моделей, синтезованих на фазовій площині, здійснено перший етап дослідження процесу засвоєння студентом програми навчальної дисципліни. Визначені особливі точки на фазовій площині, оцінено їх ... -
Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу на спусках і підйомах
(ВНТУ, 2010)Побудовано математичні моделі оптимального руху порожнього електричного транспортного засобу на підйомах і спусках за критерієм мінімуму витрат електроенергії в умовах дотримання графіку руху. -
Аналіз затрат енергопостачальних компаній на прикладі ВАТ «АК«Вінницяобленерго»
(ВНТУ, 2010)Проаналізовано затрати енергопостачальної компанії «Вінницяобленерго». Аналіз показав, що технологічні втрати електроенергії є основним елементом затрат, зменшення яких забезпечує істотне зниження собівартості продукції, ... -
Математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині
(ВНТУ, 2010)Запропоновано математичні моделі процесу засвоєння студентом навчальної дисципліни на фазовій площині, фазовими координатами якої є відносна кількість знань, отримуваних студентом від викладача під час аудиторних занять, ... -
Математичні моделі умов неруйнування закруглення колії у вертикальній площині під час руху електричного транспортного засобу на підйом
(ВНТУ, 2010)Побудовано математичні моделі умов неруйнування закруглення колії у вертикальній площині під час руху по ньому електричного транспортного засобу на підйом. Визначено вплив лінійної швидкості вагона, що рухається по закругленню ... -
Метод визначення граничних умов для задачі оптимізації руху електричного транспортного засобу колією, що має закруглення
(ВНТУ, 2010)Запропоновано метод визначення граничних умов для задачі оптимізації руху електричного транспортного засобу колією, що має закруглення. Побудовано алгоритм визначення цих граничних умов з використанням запропонованого ... -
Математична модель пристрою керування електричною вітроенергетичною установкою з вертикальною віссю обертання
(ВНТУ, 2010)Запропоновано математичну модель пристрою керування вітровою енергетичною установкою з вертикальною віссю обертання з використанням елементів нечітких множин. Модель дозволяє підвищити якість регулювання, шляхом зменшення ... -
Оптимізація руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійній горизонтальній колії
(ВНТУ, 2010)Подано результати розв’язання задачі оптимізації руху порожнього електричного транспортного засобу по прямолінійному відрізку колії, прокладеній на горизонтальній площині. Показано, що оптимальний закон для струму якірних ... -
Момент інерції деформованого циліндра
(ВНТУ, 2010)Досліджено задачу дії на момент інерції повільних деформацій, що можуть спостерігатися в механічних та електромеханічних системах з обертовою формою руху. Для цього розроблено узагальнену математичну модель моменту інерції ... -
Відносні моделі руху електричного транспортного засобу по горизонтальному прямолінійному відрізку колії
(ВНТУ, 2010)Отримані моделі руху електричного транспортного засобу по прямолінійному відрізку колії, прокладеній на горизонтальній площині, у відносних одиницях, придатні для розв’язання задачі оптимізації за критерієм мінімуму витрат ... -
Математичні моделі обмежень на лінійну та кутову швидкості двохосьового автомобіля під час руху по закругленню дороги
(ВНТУ, 2010)Побудовано математичні моделі обмежень на лінійну та кутову швидкості двохосьового автомобіля, що забезпечують його рух по закругленню дороги без заносів та перекидань. Моделі враховують вплив відцентрової сили, що діє на ...