Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБычков, А. С.ru
dc.contributor.authorЛавренко, Я. И.ru
dc.contributor.authorНечипоренко, О. Ю.ru
dc.contributor.authorРомашко, И. М.ru
dc.contributor.authorАкохов, Ю. Т.ru
dc.date.accessioned2018-06-20T07:41:00Z
dc.date.available2018-06-20T07:41:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationОценка эксплуатационных характеристик втулок из материала БФГ-50м взамен металлофторопласта в узлах трения самолетов [Текст] / А. С. Бычков, Я. И. Лавренко, О. Ю. Нечипоренко [и др.] // Вісник машинобудування та транспорту. – Вінниця : ВНТУ, 2016. – № 1. – С. 4-11.ru
dc.identifier.issn2415
dc.identifier.issn3486
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22258
dc.description.abstractИсследована возможность применения спеченных втулок из антифрикционного самосмазывающегося материала БФГ-50М взамен некоторых металлофторопластовых втулок в узлах трения самолетов. Представлены результаты металлографических исследований и испытаний спеченных втулок из материала БФГ-50М на соответствие требованиям ОСТ1 00536-78, устанавливающим объем и методики испытаний для металлофторопластовых втулок. Показаны преимущества технологии порошковой металлургии при изготовлении втулок из материала БФГ-50М по сравнению с традиционной технологией глубокой вытяжки при производстве втулок из металлофторопластовой ленты.ru
dc.description.abstractОбект иследований – втулки из материала БФГ-50М. Цель роботы – исследование возможности использования втулок из материала БФГ-50М в узлах трения самолетов. Об’єкт досліджень – втулки з матеріалу БФГ-50М. Мета роботи – дослідження можливості використання втулок з матеріалу БФГ-50М в вузлах тертя літаків. У рухливих вузлах авіаційної техніки для забезпечення мінімального значення коефіцієнта тертя активно використовують фрикційні втулки. Втулки з матеріалу БФГ-50М володіють високими антифрикційними і міцності. Перевага використання таких втулок складається в їх простоті виготовлення в порівнянні з традиційною технологією виготовлення подібних втулок. Виробництво втулок з матеріалу БФГ-50М дасть можливість частково вирішити проблему імпортозаміщення матеріалів.uk
dc.description.abstractObject of study – sleeve of material BFG-50M. The purpose of robots – to investigate the possibility of using plugs from the BFG-50M material aircraft friction units. The mobile nodes of aviation equipment to ensure minimum friction coefficient of friction bushings are actively using. Bushings BFG-50M material have high anti-friction performance and durability. The advantage of using such sleeves is their ease of manufacture compared to the conventional technology of manufacturing such sleeves. Object of study – sleeve of material BFG-50M. The purpose of robots – to investigate the possibility of using plugs from the BFG-50M material aircraft friction units. The mobile nodes of aviation equipment to ensure minimum friction coefficient of friction bushings are actively using. Bushings BFG-50M material have high anti-friction performance and durability. The advantage of using such sleeves is their ease of manufacture compared to the conventional technology of manufacturing such sleeves. Bushings manufacture of BFG-50M material will make it possible to partially solve the problem import materialsen
dc.language.isoruru
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник машинобудування та транспорту. № 1 : 4-11.uk
dc.relation.urihttps://vmt.vntu.edu.ua/index.php/vmt/article/view/33
dc.subjectmetalloftoroplastovogo sleeveen
dc.subjectantifriction material BFG-50Men
dc.subjectmicrostructureen
dc.subjectperiodic testingen
dc.subjectметаллофторопластовая втулкаru
dc.subjectантифрикционный материал БФГ-50Мru
dc.subjectмикроструктураru
dc.subjectпериодические испытанияru
dc.subjectметалофторопластова втулкаuk
dc.subjectантифрикційний матеріал БФГ-50Мuk
dc.subjectмікроструктуриuk
dc.subjectперіодичні випробуванняuk
dc.titleОценка эксплуатационных характеристик втулок из материала БФГ-50м взамен металлофторопласта в узлах трения самолетовru
dc.title.alternativeОцінка експлуатаційних характеристик втулок із матеріалу БФГ-50м замість металлофторопласта у вузлах тертя літаківuk
dc.title.alternativePerformance evaluation of sleeves material bfg-50m instead metalloftoroplasta in friction aircraften
dc.typeArticle
dc.identifier.udc621.762:669
dc.relation.referencesСеменов А. П.Металлофторопластовые подшипники / А. П. Семенов, Ю. Э. Савинский.– М. : Машиностроение, 1976. – 192 с.ru
dc.relation.referencesИсследование характеристик металлофторопласта различных производителей для элементов авиационных конструкций / С. А. Бычков, И. Г. Лавренко, О. Ю. Нечипоренко и др. // Открытые информ. и компьют. интегрир. технологии : сб. науч. трудов. – Харьков : ХАИ, 2013. – Вып. 59. – С. 343–353.ru
dc.relation.referencesСостояние вопроса и перспективы применения МФЛ новых производителей в узлах трения самолетов / С. А. Бычков, А. Г. Лавренко, О. Ю. Нечипоренко и др. // Технологические системы. –2014. –No 4 (69). – С. 9–21.ru
dc.relation.referencesГаркунов Д. Н.Триботехника / Д. Н. Гаркунов. – М. : Машиностроение, 1989. – 328 с.ru
dc.relation.referencesМеханіка руйнування і міцність матеріалів : довідниковий посібник : Т. 9. Міцність і довговічність авіаційних матеріалів та елементів конструкцій / О. П. Осташ, В. М. Федірко, В. М. Учанін та ін. ; заг. ред. В. В. Панасюка. – Львів : Сполом, 2007. – 1068 с.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію