Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorІвохін, Є. В.uk
dc.contributor.authorНавродський, В. О.uk
dc.date.accessioned2018-07-18T11:39:23Z
dc.date.available2018-07-18T11:39:23Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.citationІвохін Є. В. Математичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групі [Текст] / Є. В. Івохін, В. О. Навродський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2017. – № 6. – С. 122-127.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22436
dc.description.abstractЗмодельовано та досліджено процес розповсюдження реклами шляхом комунікації в межах заданої цільової аудиторії. Використано підходи, що базуються на моделях соціальної та фізичної аналогій процесів обміну інформацією у соціальній мережі. Результати отримано для визначеного рівня взаємної довіри користувачів та заданого порогу сприйнятливості до реклами в осіб цільової аудиторії, а також на основі використання моделей дифузії інформації у соціальній групі.uk
dc.description.abstractСмоделирован и исследован процесс распространения рекламы путем коммуникации в рамках заданной целевой аудитории. Использованы подходы, базирующиеся на моделях социальной и физической аналогий процессов обмена информацией в социальной сети. Результаты получены для определенного уровня взаимного доверия пользователей и заданного порога восприимчивости к рекламе участников целевой аудитории, а также на основе использования моделей диффузии информации в социальной группе.ru
dc.description.abstractIn this article a process of the advertisement spreading via communications within a given target audience and without means of mass media has been modeled and studied. There has been used a model that describes the process of communication within the group, so that more users will be interested in advertised product. The proposed models have been formed based on the method of formalizing the processes of penetration (spread) of the influence of advertising on a given target audience. Approaches based on models of social and physical analogies of information exchange processes in the social network have been used.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 122-127.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2157
dc.subjectрекламаuk, ru
dc.subjectпроцес розповсюдженняuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectмодель нейроподібного обміну інформаціїuk
dc.subjectпроцесс распространенияuk
dc.subjectмоделированиеuk
dc.subjectмодель нейроподобного обмена информацииuk
dc.subjectadvertising distribution processen
dc.subjectsimulationen
dc.subjectmodel of interneural exchangeen
dc.titleМатематичні моделі процесу розповсюдження реклами в соціальній групіuk
dc.title.alternativeMaтематические модели процесса распространения рекламы в социальной группеru
dc.title.alternativeMathematical Models of the Advertising Distribution Process in Social Groupsen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc517.92


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію