Модернізація тягового електропривода трамвая КТ4-СУ
Анотації
Здійснено модернізацію електропривода трамвая. Для цього на основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано навантажувальну діаграму та вибрано двигун постійного струму, вибрано апаратуру керування, а також розроблено схему автоматичного керування електроприводом. Для перевірки працездатності розробленої системи керування досліджено перехідні процеси використовуючи ППП Mathcad та ППП Simulink. Розроблено структурну схему сучасної бортової інформаційно-обчислювальної системи вагона, яка одночасно виконує функції інформування водія про режими роботи двигунів і автоматично протоколює ці параметри із визначеною дискретністю, а також накопичення інформації з бортових вимірювальних пристроїв і її наступний аналіз із метою вироблення нових рекомендацій для водіння вагона. Розроблено систему накопичення енергії рекуперації на базі супермаховиків. Осуществлена модернизация электропривода трамвая. Для этого на
основе технико - экономических показателей выбрано систему
электропривода, рассчитано нагрузочную диаграмму и выбран двигатель
постоянного тока , выбрано аппаратуру управления , а также разработана
схема автоматического управления электроприводом. Для проверки
работоспособности разработанной системы управления исследованы
переходные процессы используя ППП Mathcad и ППП Simulink. Разработана
структурная схема современной бортовой информационно - вычислительной
системы вагона, которая одновременно выполняет функции информирования
водителя о режимах работы двигателей и автоматически протоколирует эти
параметры с определенной дискретностью , а также накопление информации
с бортовых измерительных устройств и ее последующий анализ с целью
выработки новых рекомендаций для вождения вагона. Разработана система
накопления энергии на базе супермаховиков. Upgrades electric tram. To do this, on the basis of technical and economic
parameters selected electric system calculated the load chart and select DC motor
control equipment is selected and developed an automatic scheme for motor
control . To test the performance of the developed control system transients
investigated using Mathcad PPP and PPP Simulink. A block diagram of modern
on-board information and accounting system of the car, which also serves as the
driver information about the engine behavior and automatically protokolyuye these
parameters with specified increments and collect information from the on-board
measuring equipment and its subsequent analysis in order to develop new
guidelines for driving the car. The system of energy storage at the recovery
supermahovykov.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23085