Модернізація тягового електропривода електровоза ЧС-4
Анотації
Розробка системи керування електропривода електровоза постійного струму. На основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано та вибрано електродвигун, досліджено характеристики динамічному режимі, а також розроблено електричні схеми САЕП механізму електропривода електровоза. Сформовано умови енергоефективної рекуперації електровоза ЧС-4 та запропоновано новий спосіб проведення режиму рекуперативного гальмування. Крім того, запропоновано математичну модель режимів обміну енергією між накопичувачем і тяговим приводом електровоза ЧС-4 та вироблено рекомендації по застосуванню супермаховиків і деталізація їх характеристик.
Визначено заходи безпечної експлуатації системи електроприводу та правила безпеки для персоналу, який обслуговує та експлуатує електровоз. Разработка системы управления электропривода электровоза
постоянного тока. На основе технико-экономических показателей выбрано
систему электропривода, рассчитаны и выбраны электродвигатель,
исследованы характеристики динамическом режиме, а также разработаны
электрические схемы САЕП механизма электропривода электровоза.
Сформированы условия енергоефективной рекуперации электровоза ЧС-4 и
предложен новый способ проведения режима рекуперативного торможения.
Кроме того, предложена математическая модель режимов обмена энергией
между накопителем и тяговым приводом электровоза ЧС-4 и выработаны
рекомендации по применению супермаховика и детализация их
характеристик.
Определены меры безопасной эксплуатации системы электропривода и
правила безопасности для персонала, обслуживающего и эксплуатирующего
электровоз. Development of the control system of the electric locomotive of direct
current. On the basis of technical and economic parameters of the electric system
selected, designed and selected motor investigated the characteristics dynamically
and electric circuits SAEP mechanism electric locomotive. Under these
circumstances enertoefektyvnoyi recovery electric WC-4 and proposed a new way
of regenerative braking mode. In addition, the proposed mathematical model
regimes enertiyeyu exchange between the drive and the electric traction drive WC-
4 and made recommendations on the application supermahovik and detail their
characteristics.
The measures safe operation of the electric system and the safety rules for
personnel, serving and operating the locomotive.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23088