Модернізація система регулювання фар легкового автомобіля
Анотації
Розроблено систему автоматичного регулювання фар легкового
автомобіля. Була розглянута конструкція механізму регулювання фар,
проаналізований цикл його роботи. За поставленим технічним завданням
були пораховані статичні і динамічні моменти двигунів під час перехідних
процесів пуску механізму. Була визначена потрібна потужність для
привідних двигунів і виконане техніко-економічне обґрунтування вибору
системи електроприводу, в якості якої вибрано систему ШІП-ДПС на базі
мікроконтролера. Розроблено пристрій на базі мікроконтролера Atmega 128
відповідно до вимог завдання. Розроблені схеми структурна, електрична
принципова, алгоритми керування системою автоматичного регулювання
фар, програми. У розділі «Охорона праці» виконано системний аналіз
надійності та безпеки автомобільної системи. Разработана система автоматического регулирования фар легкового
автомобиля. Была рассмотрена конструкция механизма регулировки фар,
проанализирован цикл его работы. По поставленному техническому заданию
были посчитаны статические и динамические моменты двигателей во время
переходных процессов пуска механизма. Была определена требуемая
мощность для приводных двигателей и выполнено технико-экономическое
обоснование выбора системы электропривода, в качестве которой выбрана
система ШИП-ДПС на базе микроконтроллера. Разработано устройство на
базе микроконтроллера Atmega 128 в соответствии с требованиями задачи.
Разработанные схемы структурная электрическая принципиальная,
алгоритмы управления системой автоматического регулирования фар,
программы. В разделе «Охрана труда» выполнен системный анализ
надежности и безопасности автомобильной системы. The system automatically adjust the headlights of the car. Was considered
design regulation mechanism headlights, analyzed a series of his work. For the set
terms of reference were counted static and dynamic moments during engine
transients start mechanism. It was determined the power required to drive the
engines and completed the feasibility study for the choice of electric, as selected by
the STS-SHIP system based on a microcontroller. A device based on
microcontroller Atmega 128 in accordance with the requirements of the job.
Schemes structural, electrical principle, control algorithms headlights automatic
control system and programs. In the "Health" performed a systematic analysis of
reliability and safety of automotive systems.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23091