Оптимізація функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів
dc.contributor.advisor | Кукурудзяк, Ю. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Будзінський, О. С. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-01-30T12:43:26Z | |
dc.date.available | 2019-01-30T12:43:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Оптимізація функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів [Електронний ресурс] : [презентація] / О. С. Будзінський ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра автомобілів та транспортного менеджменту. - Електронні текстові дані (1 файл: 614 Кбайт). - Вінниця, 2016. - Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23584 | |
dc.description | Керівник: канд. техн. наук, доц. Кукурудзяк Ю. Ю. | uk |
dc.description.abstract | Предметом дослідження є методи і алгоритми визначення параметрів функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів Робота складається з чотирьох розділів: 1. Аналіз сучасних методів і способів оптимізації функціонування виробничого підрозділу станції технічного обслуговування автомобілів. 2. Визначення параметрів функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту. 3. Оптимізація функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту. 4. Охорона праці та безпека у надзвичайних ситуаціях. Об'єкт дослідження - процес функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів. Головною метою кваліфікаційної роботи є удосконалення методики оптимізації основних параметрів функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту станції технічного обслуговування автомобілів. В роботі виконано: 1. Запропоновано науковий підхід оптимізації оборотного фонду запасних частин зони технічного обслуговування і поточного ремонту та кількості постів обслуговування індивідуальних автомобілів. 2. Одержав подальший розвиток метод визначення параметрів функціонування виробничих підрозділів СТО на основі теорії масового обслуговування. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | технічне обслуговування | uk |
dc.subject | СТО | uk |
dc.subject | оптимізація | uk |
dc.subject | обслуговування автомобілів | uk |
dc.subject | 8.07010601 | |
dc.title | Оптимізація функціонування зони технічного обслуговування і поточного ремонту на станції технічного обслуговування автомобілів | uk |
dc.type | Presentation |