Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів
dc.contributor.author | Бісікало, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Паламарчук, Є. А. | uk |
dc.contributor.author | Коваленко, О. О. | uk |
dc.contributor.author | Федотов, В. О. | uk |
dc.contributor.author | Хом'юк, І. В. | uk |
dc.contributor.author | Громова, Л. П. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-02-28T17:10:10Z | |
dc.date.available | 2019-02-28T17:10:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів [Текст] / уклад.: О. В.Бісікало, Є. А. Паламарчук, О. О. Коваленко [та ін.]. – Вінниця : ВНТУ, 2019. – 46 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23945 | |
dc.description.abstract | Методичні рекомендації спрямовані на ознайомлення викладачів ВНТУ з особливостями стандартизованого методу діагностування рівня та структури підготовленості студента. Головна ціль використання традиційних тестів – визначити місце (рейтинг) кожного конкретного студента по відношенню до інших за рівнем виявлених ним при тестуванні знань. Правильно побудований тест являє собою систему завдань, яка дозволяє ефективно виміряти рівень і якісно оцінити структуру підготовленості студента. Мета видання полягає у наданні практичної допомоги викладачам у складанні правильно побудованих тестових завдань за 3-ма рівнями складності з огляду на технологічні можливості системи Tecт-IQ. В результаті всі студенти виконують одній й ті самі сценарно визначені тестові завдання, в той самий час, в однакових умовах і з однаковими правилами оцінювання результатів. При цьому завдяки методичним і технологічним особливостям стандартизованого методу, що пропонується, недоброчесні способи отримання студентами залікової оцінки за тест виключаються. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.title | Методичні рекомендації щодо підготовки та використання тестових завдань в процесі поточного та підсумкового контролю знань студентів | uk |
dc.type | Toolkit |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Навчальні видання каф. ПЗ [31]
підручники, методичні рекомендації, навчальні матеріали -
Навчальні видання каф. ВМ [53]
підручники, методичні рекомендації, навчальні матеріали