Технологічний процес відновлення робочих поверхонь вала первинного коробки передач
Анотації
При довгочасному використанні машин зношування деталей супроводжується зносами та пошкодженнями , що призводить до втрати працездатности машин.
Даний дипломний проект з присвячений проблемі відновлення вала первинного коробки передач.
В дипломпому проекты витышено такі задачі: розробка технологічного процесу відновлення яз застосуванням сучасного програмного забезпечення, вибрано технологічне обладнання, інструмент, матеріали та ін.
Технологія відновлення вала полягає у відновленні зношених поверхонь плазмовим напилення та наплавленням в електродуговою наплавкою самозахистним порошковим дротом, та механічної обробки за допомогою спеціального обладнання. Для реалізації технологічного процесу, розроблено плазмовий напилювальний пристрій та автоматизований комплекс із застосуванням мікропроцесорної техніки та приводів з числовим програмним керуванням.
Диплом складається з шести основних частин: техніко-економічне обґрунтування доцільності відновлення вала первинного, безпосередньо технологія відновлення, конструкторська частина, економічний розрахунок, частина по охороні праці та цивільний захист.
Робота має усі необхідні розрахунки.
Креслення додаються. During long-lasting usage of machines the wear of parts is accompanied by the lowering indexes of job that causes the worse of articles quality.
This graduation paper in “Equipment and Technology of Increasing of Wear-resistance and Restoring of the Parts of Machines and Constructions” specialization is dedicated for problems restoring of the transporter shaft.
Among them are: choice of technological process of restoring, choice of technological equipment, instruments, materials and others.
Repair technology of transporter shaft includes restoration of wear surface by plasma spraying by the means of special technological equipment.
This graduation paper consists of four basic parts: direct restoring technology, design work, economical calculations and the part of life and work safety.
This paper includes all necessary calculations.
The draughts are applied.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24147