Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorБакалець, Д. В.uk
dc.contributor.authorЛюбчак, Р. О.uk
dc.date.accessioned2019-03-18T14:20:17Z
dc.date.available2019-03-18T14:20:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationТехнологічний процес відновлення робочих поверхонь вала сошки рульового управління [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Р. О. Любчак ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра технології підвищення зносостійкості. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,08 Мбайт). – Вінниця, 2017. – Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24148
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, ст. викл. Бакалець Д. В.uk
dc.description.abstractВ дипломному проекті було проведено дефектацію поверхонь вала сошки рульового управлiння та їх усунення з розробкою технологічного процесу, а саме: - аналіз службового призначення вала сошки та умов роботи; - вибір та технічне обґрунтування методів відновлення поверхонь вала сошки автомобіля; - вибір матеріалу для нанесення компенсуючого покриття; - розрахунок кількості переходів на механічну обробку та припусків і технологічних розмірів на механічну обробку; - формування маршруту технологічного процесу відновлення вала сошки автомобіля; - розрахунок та призначення режимів механічної обробки до та після нанесення покриття; - розрахунок та призначення режимів нанесення покриття; - вибір та призначення обладнання для механічної обробки; - розробку обладнання для нанесення покриття. Економічно обґрунтовано доцільність відновлення зношених поверхонь вала сошки автомобіля та визначено термін окупності вкладень. Досліджені питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях на дільниці відновлення вала сошки автомобіля. Розроблено комплект необхідної технічної документації.uk
dc.description.abstractIn a diploma project determination of defects of surfaces of shaft bipod of steering management and their removal wasconducted with development of technological process,namely: - analysis official appointment shaft bipod and working conditions; - selection and technical justification recovery methods shaft surfaces fry vehicle; - choice of material for the application of compensatory coverage; - calculating the number of transitions for machining and allowances and technological dimensions for machining; - forming route manufacturing process of restoring the shaft bipod vehicle; - calculation mode and purpose machining before and after coating; - selection and appointment of machining equipment; - choice and setting of equipment for tooling; - development of equipment for overcoating. Economic expediency of restoration of worn surfaces of the car and the shaft bipod defined payback period of investment. The issue of safety and security emergency at the site restoration shaft bipod car. Developed a set of necessary technical documentation.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectвідновлення робочих поверхоньuk
dc.subjectвал сошки рульового управлінняuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectвідновлення деталіuk
dc.subjectнапилювальний пристрійuk
dc.subject132
dc.titleТехнологічний процес відновлення робочих поверхонь вала сошки рульового управлінняuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію