dc.contributor.advisor | Бакалець, Д. В. | uk |
dc.contributor.author | Любчак, Р. О. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T14:20:17Z | |
dc.date.available | 2019-03-18T14:20:17Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Технологічний процес відновлення робочих поверхонь вала сошки рульового управління [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Р. О. Любчак ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет машинобудування та транспорту ; Кафедра технології підвищення зносостійкості. – Електронні текстові дані (1 файл: 1,08 Мбайт). – Вінниця, 2017. – Назва з екрана. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24148 | |
dc.description | Керівник: канд. техн. наук, ст. викл. Бакалець Д. В. | uk |
dc.description.abstract | В дипломному проекті було проведено дефектацію поверхонь вала сошки рульового управлiння та їх усунення з розробкою технологічного процесу, а саме:
- аналіз службового призначення вала сошки та умов роботи;
- вибір та технічне обґрунтування методів відновлення поверхонь вала сошки автомобіля;
- вибір матеріалу для нанесення компенсуючого покриття;
- розрахунок кількості переходів на механічну обробку та припусків і технологічних розмірів на механічну обробку;
- формування маршруту технологічного процесу відновлення вала сошки
автомобіля;
- розрахунок та призначення режимів механічної обробки до та після нанесення покриття;
- розрахунок та призначення режимів нанесення покриття;
- вибір та призначення обладнання для механічної обробки;
- розробку обладнання для нанесення покриття.
Економічно обґрунтовано доцільність відновлення зношених поверхонь вала сошки автомобіля та визначено термін окупності вкладень.
Досліджені питання охорони праці та безпеки у надзвичайних ситуаціях на дільниці відновлення вала сошки автомобіля.
Розроблено комплект необхідної технічної документації. | uk |
dc.description.abstract | In a diploma project determination of defects of surfaces of shaft bipod
of steering management and their removal wasconducted with development of technological process,namely:
- analysis official appointment shaft bipod and working conditions;
- selection and technical justification recovery methods shaft surfaces fry vehicle;
- choice of material for the application of compensatory coverage;
- calculating the number of transitions for machining and allowances and technological dimensions for machining;
- forming route manufacturing process of restoring the shaft bipod vehicle;
- calculation mode and purpose machining before and after coating;
- selection and appointment of machining equipment;
- choice and setting of equipment for tooling;
- development of equipment for overcoating.
Economic expediency of restoration of worn surfaces of the car and the shaft bipod defined payback period of investment.
The issue of safety and security emergency at the site restoration shaft bipod car.
Developed a set of necessary technical documentation. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | відновлення робочих поверхонь | uk |
dc.subject | вал сошки рульового управління | uk |
dc.subject | модернізація | uk |
dc.subject | відновлення деталі | uk |
dc.subject | напилювальний пристрій | uk |
dc.subject | 132 | |
dc.title | Технологічний процес відновлення робочих поверхонь вала сошки рульового управління | uk |
dc.type | Presentation | |