Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorМокін, Б. І.uk
dc.contributor.authorКосарук, Олена Миколаївнаuk
dc.contributor.authorКосарук, Елена Николаевнаru
dc.contributor.authorKosaruk, O. М.en
dc.date.accessioned2019-04-02T09:02:04Z
dc.date.available2019-04-02T09:02:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationКосарук О. М. Професійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом [Текст] : дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Миколаївна Косарук ; Вінницький національний технічний університет. – Захищена 30.01.19 ; затв. 24.09.2015. – Вінниця, 2019. – 339 с. – Бібліогр.: с. 187-195 (81 назва).uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24280
dc.descriptionНауковий керівник: Мокін Борис Іванович, доктор технічних наук, професорuk
dc.description.abstractУ дисертації наведено комплексне теоретико-методологічне обґрунтування вирішення проблеми професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей. Визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності в результаті освоєння робітничої професії на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Розроблено математичну модель діагностики рівня кваліфікації, яку одержить кожний студент у результаті освоєння робітничої професії. Запропоновано практичні рекомендації для підвищення ефективності процесу формування готовності майбутніх фахівців інженерних спеціальностей до професійної діяльності. Основні результати дослідження впроваджено в навчальний процес технічного ЗВО.uk
dc.description.abstractВ диссертации предоставлено комплексное теоретико-методологическое обоснование решения проблемы профессиональной подготовки будущих специалистов инженерных специальностей. Определены критерии, показатели и уровни готовности будущих специалистов инженерных специальностей к профессиональной деятельности в результате освоения рабочей профессии на основе интеграции обучения с производством. Определены, обоснованы и экспериментально проверены организационно-педагогические условия профессиональной подготовки будущих специалистов инженерных специальностей на основе интеграции обучения с производством. Разработана математическая модель диагностики уровня квалификации, которую получит каждый студент в результате освоения рабочей профессии. Предложены практические рекомендации для повышения эффективности процесса формирования готовности будущих специалистов инженерных спеціальностей к профессиональной деятельности. Основные результаты исследования внедрены в учебный процесс технического заведения высшего образования.ru
dc.description.abstractThe dissertation has been presented the ideology of improvement the quality of engineering education by simultaneous mastering working professions which correlate with the engineering ones, there have been presented the results of the realization of this ideology in higher technical educational institution with further demonstration that this ideology is one of the variants of dual education ideology. The efficiency of certain organizational and pedagogical conditions of professional training of future specialists in engineering specialties is proved: creation of conditions for mastering the working profession correlated with the future engineering specialty; giving students the opportunity to complete the working trimesters manufacturing where they work according to the acquired labor profession; diagnostics of readiness of future specialists in engineering specialties to professional activity as a result of mastering the labor profession. As a result of experimental and research work, the positive progress in the training of future specialists in engineering specialties based on the training and production integration is stated.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectмайбутні фахівці інженерних спеціальностейuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectінтеграція навчання з виробництвомuk
dc.subjectтехнічний заклад вищої освітиuk
dc.subjectосвоєння робітничої професіїuk
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk
dc.subjectбудущие специалисты инженерных специальностейru
dc.subjectпрофессиональная подготовкаru
dc.subjectинтеграция обучения с производствомru
dc.subjectтехническое заведение высшего образованияru
dc.subjectосвоение рабочей профессииru
dc.subjectорганизационно-педагогические условияru
dc.subjectfuture specialists in engineering specialtiesen
dc.subjectprofessional trainingen
dc.subjectthe training and production integrationen
dc.subjecthigher technical educational institutionen
dc.subjectmastering the labor professionen
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsen
dc.subjectтеорія і методика професійної освітиuk
dc.subjectтеория и методика профессионального образованияru
dc.subjecttheory and methods of professional educationen
dc.titleПрофесійна підготовка майбутніх фахівців інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвомuk
dc.title.alternativeПрофессиональная подготовка будущих специалистов инженерных специальностей на основе интеграции обучения с производствомru
dc.title.alternativeProfessional training of future specialists in engineering specialties based on the training and production integrationen
dc.typeDissertation
dc.identifier.udc378.147.091.33-027.22:[378.6:62](043.5)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію