Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorПаянок, О. А.uk
dc.contributor.authorКоваленко, Р. М.uk
dc.date.accessioned2019-04-25T12:42:26Z
dc.date.available2019-04-25T12:42:26Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДослідження електротехнічного комплексу вантажного електромобіля [Електронний ресурс] : [презентація] / викон. Р. М. Коваленко ; Вінницький національний технічний університет ; Факультет електроенергетики та електромеханіки ; Кафедра відновлювальної енергетики та транспортних електричних систем і комплексів. - Електронні текстові дані (1 файл: 1,56 Мбайт). - Вінниця, 2018. - Назва з екрана.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24487
dc.descriptionКерівник: канд. техн. наук, доц. Паянок О. А.uk
dc.description.abstractВ результаті виконання магістерської кваліфікаційної роботи було виконано дослідження електротехнічного комплексу вантажного електромобіля. Здійснено розробку тягового електропривода. Проведено попередній розрахунок потужності електродвигуна. На основі техніко-економічних показників вибрано систему електропривода, розраховано та вибрано електродвигун, перевірено його за нагрівом, перевантажувальною здатністю та умовами пуску. Запропоновано систему керування та підібрано елементи перетворювального агрегату. Запропоновано блок-схему пониження постійного струму для рекуперації та функціональні схеми перетворювача частоти та прямого керування моментом з таблицею включення та датчиком швидкості. Досліджено характеристики в статистичному та динамічному режимах. Для САЕП проведено моделювання в ППП Matlab, здійснено перевірку на стійкість.uk
dc.description.abstractВ результате выполнения магистерской квалификационной работы были выполнены исследования электротехнического комплекса грузового электромобиля. Осуществлена разработка тягового электропривода. Проведен предварительный расчет мощности электродвигателя. На основе технико-экономических показателей выбрано систему электропривода, был рассчитан и выбран электродвигатель, проверено его за нагревом, перегрузочной способностью и условиями пуска. Предложена система управления и подобрано элементы преобразовательного агрегата. Предложено блок-схему понижение постоянного тока для рекуперации и функциональные схемы преобразователя частоты и прямого управления моментом с таблицей включения и датчиком скорости. Исследованы характеристики в статистическом и динамическом режимах. Для САЕП проведено моделирование в ППП Matlab, проведена проверка на стойкость.ru
dc.description.abstractAs a result of the performance of the master's qualification work, studies were carried out of the electrical complex of a cargo electric vehicle. The development of the traction electric drive is carried out. Preliminary calculation of the electric motor power. Based on the technical and economic indicators, the electric drive system was chosen, the electric motor was calculated and selected, it was checked for its heating, overload capacity and starting conditions. The control system is proposed and the elements of the converter unit are selected. A block diagram is proposed for reducing the DC current for recuperation and the functional circuits of the frequency converter and direct torque control with the inclusion table and the speed sensor. The characteristics in statistical and dynamic modes are investigated. Modeling in the Matlab PPP has been carried out for SAEP, a check for durability has been carried out.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectкомплекс електротехнічнийuk
dc.subjectелектромобільuk
dc.subjectелектроприводuk
dc.subjectавтомобіль вантажнийuk
dc.subjectелектродвигунuk
dc.subjectперехідний процесuk
dc.subjectсилова установкаuk
dc.subjectперетворювач частотиuk
dc.subject141
dc.titleДослідження електротехнічного комплексу вантажного електромобіляuk
dc.typePresentation


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію