Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжеджула, О. М.
dc.date.accessioned2019-05-23T09:16:51Z
dc.date.available2019-05-23T09:16:51Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationДжеджула О. М. Сучасні підходи до проектування змісту професійної підготовки інженерів-механіків у сучасних освітніх університетських середовищах [Текст] / О. М. Джеджула // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 1. – С. 21-27.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24960
dc.description.abstractПроаналізовано вимоги до сучасної професійної підготовки інженерів у вищих навчальних закладах аграрного спрямування. Наголошено на необхідності доповнення традиційного змісту професійної підготовки майбутніх інженерів аграрного профілю, з урахуванням сучасних уявлень про розвиток регіонів, змінами у зв’язку зі світовою економічною кризою, адаптацією до європейського освітнього простору та участю аграрних університетів у міжнародних програмах закладів сільськогосподарської освіти, впливом інформаційних технологій на освітню діяльність. Розкрито особливості сучасних інформаційних університетських середовищ. Описано структуру інформаційного середовища Вінницького національного аграрного університету та її функціональні можливості.uk
dc.description.abstractThere have been analyzed the requirements of modern engineering training in universities of agrarian profile. The necessity of updating the traditional content of professional training of future engineers of agrarian profile has been underlined, taking into account modern ideas about development of regions, changes in connection with a world economic crisis, adaptation to European educational space and participation of agrarian universities in the international programs of educational agrarian establishments,and influence of information technologies on educational activity. The features of modern university infomedias have been exposed. The structure of infomedia of the Vinnytsia National Agrarian University has been described in the paper.en
dc.description.abstractПроанализированы требования к профессиональному образованию в высших учебных заведениях аграрно-го профиля. Подчеркнута необходимость дополнения традиционного содержания профессиональной подготовки будущих инженеров аграрного профиля, с учетом современных представлений о развитии регионов, изменения-ми в связи с мировым экономическим кризисом, адаптацией к европейскому образовательному пространству и участием аграрных университетов в международных программах учебных аграрных заведений, влиянием ин-формационных технологий на образовательную деятельность. Раскрыты особенности современных информационных университетских сред. Описана структура ин-формационной среды Винницкого национального аграрного университета.ru
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 1 : 21-27.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/28
dc.subjectзміст технічної освітиuk
dc.subjectпринципи оновлення змісту освітиuk
dc.subjectуніверситети аграрного профілюuk
dc.subjectпрофесійна підготовка інженера-механікаuk
dc.subjectосвітні середовищаuk
dc.subjecttechnical education contenten
dc.subjectlevel of understanding content of technical educationen
dc.subjectagrarian universitiesen
dc.subjectprofessional training of mechanical engineeringen
dc.subjecteducational environmenten
dc.titleСучасні підходи до проектування змісту професійної підготовки інженерів-механіків у сучасних освітніх університетських середовищахuk
dc.title.alternativeModern approaches for content design of professional training of engineers-mechanics in modern educational universityen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesАндреев А. Гуманитарная педагогика в высшей школе / А. Андреев // Высшее образование в России. – 2008. – No 6. – С. 119–127.ru
dc.relation.referencesДжеджула О. М. Сучасні освітні технології у проф есійній підготовці фахівців аграрного профілю: коле к-тивна монографія викладачів Вінницького національного аграрного університету та технологічно-пр омислового коледжу ВНАУ / За ред. О. М. Джеджули. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015. – 214.uk
dc.relation.referencesКолесникова И. А. Педагогическое проектирование : учеб. пособие для высш. учеб. заведений / И. А. Колес-никова, М. П. Горчакова-Сибирская ; под ред. И. А. Колесниковой. – М. : Издат. центр «Академия», 2005. – 288 с.ru
dc.relation.referencesМойсеюк Н. С. Педагогіка : навчальний посібник / Мойсеюк Н. С. – [3 -тє вид.]. – 2004. – 350 с.uk
dc.relation.referencesНовиков А. М. Методология образования / Новиков А. М. – М. : Эвгес, 2002. – 320 с.ru
dc.relation.referencesОсипов П. Инженер как педагог, воспитатель / П. Осипов // Высшее образование в России.– 2008. – No 6. –С. 43–45.ru
dc.relation.referencesПедагогіка в запитаннях і відповідях : навчальний посібник / Л. В. Кондрашова, О. А. Пермяков, Н. І. Зеленкова, Г. Ю. Лаврешина. – К. : Знання, 2006. – 252.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-1-21-27


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію