Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗаяц, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-05-30T06:35:23Z
dc.date.available2019-05-30T06:35:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЗаяц О. В. Операційні аспекти діяльності автотранспортних підприємств [Текст] / О. В. Заяц // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. – № 4. – С. 81-87.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.issn1997–9274
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25185
dc.description.abstractПід час вдосконалення системи контролінгу на автотранспортному підприємстві необхідно дослідити фінансові, організаційні та операційні аспекти. Фінансові аспекти передбачають запровадження контролінгу методів та процедур у сфері бухгалтерського обліку, бюджетування, управління робочим капіталом і фінансами, а також у маркетинговій політиці. Аспекти, пов’язані з організацією діяльності підприємства передбачають впровадження ефективних методів і процедур у формуванні та удосконаленні організаційної структури, вирішені правових питань, а також в управлінні людськими ресурсами. Аспекти операційної діяльності охоплюють питання планування поточної діяльності підприємства, управління експлуатаційною діяльністю, технічним обслу­говуванням і ремонтами, логістикою автотранспортного підприємства, інформаційними системами. В рамках операційної діяльності автотранспортного підприємства модернізація інфраструктури та рухомого складу є важливою мірою зменшення експлуатаційних витрат. Ефективна концепція технічного обслуговування та експлуатації транспортних засобів дозволяє ефективно обслуговувати запасні частини та навчати персонал. Крім того, система керування рухомим складом, яка має бути створена в рамках кожного АТП, може бути використана як ефективний інструмент для задоволення потреб споживачів, спілкування та інформування пасажирів. Важливо аналізувати основні показники ефективності та перевіряти їх для різних підрозділів АТП (наприклад, продуктивність працівників, автомобілі, частка ринку, витрати на пасажира, пасажиро-км, т-км та ін.). Перш за все, для створення контрольної системи в операційній діяльності основним рішенням має бути здатність ефективно використовувати існуючі активи та підтримувати активи в статусі «перш за все ремонт». Необхідно проаналізувати варіанти рішень недорогого технічного вдосконалення, підвищення продуктивності наявних активів, що може покращити фінансову та операційну діяльність АТП. Значну увагу слід приділяти виявленню високоефективних, високорентабельних, простих капітальних проектів з коротким терміном окупності.uk
dc.description.abstractПри совершенствовании системы контроллинга на автотранспортном предприятии необходимо исследовать финансовые, организационные и операционные аспекты. Финансовые аспекты предусматривают введение контроллинга методов и процедур в плоскости бухгалтерского учета, бюджетирования, управления рабочим капиталом и финансами, а также в маркетинговой политике. Аспекты, связанные с организацией деятельности предприятия предусматривают внедрение эффективных методов и процедур при формировании и совершенствовании организационной структуры, решении правовых вопросов, а также при управлении человеческими ресурсами. Аспекты операционной деятельности охватывают вопросы планирования текущей деятельности предприятия, управление эксплуатационной деятельностью, техническим обслуживанием и ремонтами, логистикой автотранспортного предприятия, информационными системами. В рамках операционной деятельности АТП модернизация инфраструктуры и подвижного состава является важной мерой для снижения эксплуатационных расходов. Эффективная концепция технического обслуживания и эксплуатации транспортных средств позволяет эффективно обслуживать запасные части и обучать персонал. Кроме того, система управления подвижным составом, которая должна быть создана в каждом АТП, может использоваться как эффективный инструмент для удовлетворения потребностей потребителей, общения и информирования пассажиров. Важно проанализировать ключевые показатели эффективности и проверить ключевые показатели эффективности для разных единиц АТП (например, производительность сотрудников, автомобиль, доля на рынке, затраты на пассажира, пассажира-км, т-км и т. д.). Прежде всего, при создании контрольной системы в операционной деятельности основное решение должно касаться способности эффективно использовать существующие активы и поддержке активов в статусе «прежде всего, ремонт». Необходимо проанализировать варианты решений недорогого технического усовершенствования, повышения производительности имеющихся активов, что может улучшить финансовую и операционную деятельность АТП. Особенное внимание следует уделять выявлению высокоэффективных, высокорентабельных, простых капитальных проектов с коротким сроком окупаемости.ru
dc.description.abstractWhile improving the control system at an automobile enterprise, it is necessary to investigate financial, organizational and operational aspects. The financial aspects include the introduction of controlling methods and procedures in the area of accounting, budgeting, work capital and finance management, as well as in marketing policies. Aspects associated with the organization of the company's activities involve the introduction of effective methods and procedures in shaping and improving the organizational structure, solved legal issues, as well as in the management of human resources. The operational aspects include the planning of the company's current activities, operational management, maintenance and repair, logistics of the motor transport enterprise, and information systems. As part of the operational activity of the ATP, the modernization of infrastructure and rolling stock is an important measure to reduce operating costs. An effective concept for the maintenance and operation of vehicles allows for effective maintenance, spare parts and personnel training. In addition, the rolling stock management system, which must be created in each ATP, can be used as an effective tool for meeting the needs of consumers, communicating and informing passengers. It is important to analyze key performance indicators and to check key performance indicators for different ATP units (for example, employee productivity, car, market share, cost per passenger, passenger-km, t-km, etc.). First of all, when creating a controlling system in operational activities, the main solution should relate to the ability to effectively use existing assets and maintain assets in a "first of all, repair" status. It is necessary to analyze variants of solutions of low-cost technical improvement, increase of productivity of available assets, which can improve the financial and operational activity of ATP. Considerable attention should be focused on the identification of highly effective, highly profitable, simple capital projects with a short payback period.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofВісник Вінницького політехнічного інституту. № 4 : 81-87.uk
dc.relation.urihttps://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2255
dc.subjectконтролінгuk
dc.subjectопераційна діяльністьuk
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk
dc.subjectбюджетuk, ru
dc.subjectпасажирські перевезенняuk
dc.subjectконтроллингru
dc.subjectоперационная деятельностьru
dc.subjectинвестиционная деятельностьru
dc.subjectпассажирские перевозкиru
dc.subjectcontrollingen
dc.subjectoperational activityen
dc.subjectinvestment activityen
dc.subjectbudgeten
dc.subjectpassenger transportationen
dc.titleОпераційні аспекти діяльності автотранспортних підприємствuk
dc.title.alternativeОперационные аспекты деятельности автотранспортных предприятийru
dc.title.alternativeOperating Aspects of Activities of Motor Vehicles Enterprisesen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc65.014.1
dc.relation.referencesЗ. В. Валіулліна, «Забезпечення технологічного оновлення пасажирських автотранспортних підприємств в умовах інноваційного розвитку,» автореф. дис. канд. екон. наук, Національний університет водного господарства та природокористування, Рівне, Україна, 2014.uk
dc.relation.referencesЗ. В. Валіулліна, «Теоретико-методичні підходи до забезпечення технологічного оновлення підприємств пасажирського автомобільного транспорту,» Вісник економіки транспорту і промисловості, № 42, с. 271-275, 2013.uk
dc.relation.referencesН. М. Гаврилюк, «Логістичний контролінг в управлінні автотранспортними підприємствами,» дис. канд. екон. наук, Національний транспортний університет, Київ, Україна, 2016.uk
dc.relation.referencesВ. В. Гордієнко, «Формування інвестиційного потенціалу транспортного підприємства та механізм його реалізації,» автореф. дис. канд. екон. наук, Національний транспортний університет, Київ, Україна, 2015.uk
dc.relation.referencesО. А. Князєва, «Модель функціонального зв’язку між фінансовим контролінгом та інвестуванням у системі управління підприємством,» Економічний часопис-ХХІ, № 3-4(1), с. 47-50, 2014.uk
dc.relation.referencesІ. В. Кривов’язюк, «Місце конторолінгу і моніторингу в процесах прийняття та реалізації інвестиційних рішень на підприємстві,» Економічні науки. Сер.: Економічна теорія та економічна історія, № 10, с. 151-160, 2013.uk
dc.relation.referencesН. А. Согомонова, «Економічний механізм підвищення ефективності роботи автотранспортного підприємства,» автореф. дис. канд. екон. наук, Українська державна академія залізничного транспорту, Харків, Україна, 2006.uk
dc.relation.referencesВ. В. Червякова, «Оцінювання ефективності контролінгу на підприємствах автосервісу на основі моделі зрілості» Управління проектами, системний аналіз і логістика. Технічна серія, № 12, с. 343-353, 2013.uk
dc.relation.referencesВ. В. Червякова, «Науково-методичні основи формування системи контролінгу на підприємствах автосервісу,» автореф. дис. канд. екон. наук, Національний транспортний університет, Київ, Україна, 2014.uk
dc.relation.referencesО. В. Заяц, «Контролювання, моніторинг і діагностика як передумови контролінгу,» Економіка та управління на транспорті, № 3, с. 134-140, 2016.uk
dc.relation.referencesО. В. Заяц, «Окремі предметні області контролінгу в автотранспортних підприємствах,» Ефективна економіка, № 5, 2017. [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5604.uk
dc.relation.referencesО. В. Заяц, «Наукові передумови підвищення економічної ефективності автотранспортних підприємства,» Стратегія економічного розвитку України, № 40, с. 139-148, 2017.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію