dc.contributor.author | Митко, М. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-06-03T09:20:40Z | |
dc.date.available | 2019-06-03T09:20:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Митко М. В. Удосконалення структури виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів [Текст] / М. В. Митко // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2018. – № 6. – С. 104-110. | uk |
dc.identifier.issn | 1997–9266 | |
dc.identifier.issn | 1997–9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25296 | |
dc.description.abstract | Запропоновано робочу гіпотезу про те, що для забезпечення конкурентоспроможності на ринку транспортних послуг, структура виробничих підрозділів автотранспортних підприємств повинна визначатися обсягами робіт з ТО та ремонту транспортних засобів з урахуванням економічних критеріїв вартості виконання одиниці послуги.
Для визначення доцільності створення або функціонування виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів в автотранспортних підприємствах як критерій прийнято собівартість однієї людино-години робіт з ТО і ремонту транспортних засобів. Необхідно зазначити, що собівартість робіт з обслуговування та ремонту автомобілів залежить не тільки від обсягів робіт, але і від вартості технологічного обладнання, необхідної площі, кількості робітників, їх кваліфікації, заробітної плати та інших чинників.
Зі збільшенням обсягів робіт з ТО і ремонту автомобілів собівартість поступово зменшується, що пов’язане зі збільшенням завантаженості персоналу, технологічного обладнання та раціональнішого використання виробничих площ.
На основі отриманої собівартості однієї людино-години визначені мінімальні обсяги робіт, за яких доцільно виконувати конкретні види робіт з обслуговування та ремонту автомобілів і створювати відповідні виробничі підрозділи в автотранспортних підприємствах. Мінімальні обсяги робіт з обслуговування та ремонту автомобілів встановлені шляхом порівняння собівартості виконання робіт в автотранспортному підприємстві з вартістю виконання цих робіт в підприємствах автосервісу.
Визначено вартість доставки автомобілів та ремонтного фонду в підприємства автосервісу або інші автотранспортні підприємства, яка припадає на одну людино-годину трудомісткості робіт з ТО і ремонту. На основі розрахованої вартості доставки визначені економічно доцільні відстані виконання робіт з ТО і ремонту автомобілів за кооперацією в підприємствах автосервісу. | uk |
dc.description.abstract | The paper proposes a working hypothesis that, in order to ensure competitiveness in the market of transport services, the structure of production units of motor transport enterprises should be determined by the volume of maintenance works and repair of vehicles, taking into account the economic criteria for the cost of implementing the service unit.
When determining the expediency of creating production units for maintenance and repair of automobiles in motor transport enterprises the cost of a 1-man-hour of work on maintenance and repair of vehicles was found out. It should be noted that the cost of maintenance and repair of vehicles depends not only on the volume of work, but also on the cost of technological equipment, the required area, the number of workers, qualifications, their wages and other factors.
With the increase of volumes of works (and there was a lot of work) on maintenance and repair of cars, the cost price is gradually decreasing, which is associated with an increase in the load of personnel, process equipment and more rational use of production space.
On the basis of the cost price of the 1 st man-hour, the minimum volumes of work are determined, in which it is expedient to perform specific types of maintenance and repair works and to create the appropriate production units in the motor transport enterprises. The minimum volumes of maintenance and repair of cars are established by comparing the cost of performing works in a motor transport company with the cost of performing these works at the car service enterprises (and it was in service centers).
The cost of delivery of cars and repair fund in service centers is determined, which accounts for 1 man-hour of labor-intensive maintenance and repair work. On the basis of the estimated delivery cost, the economically feasible radius of maintenance and repair of cars was determined on the basis of co-operation in service centers.
The hypothesis that, in order to ensure competitiveness in the market of transport services, the structure of production units of motor transport enterprises should be determined by the volume of maintenance works and vehicle repair, taking into account the economic criteria of the cost of the service unit, quite adequate. | en |
dc.description.abstract | Предложена рабочая гипотеза о том, что для обеспечения конкурентоспособности на рынке транспортных услуг структура производственных подразделений автотранспортных предприятий должна определяться объемами работ по ТО и ремонту транспортных средств с учетом экономических критериев стоимости выполнения единицы услуги.
При определении целесообразности создания или функционирования производственных подразделений по обслуживанию и ремонту автомобилей в автотранспортных предприятиях в качестве критерия принято себестоимость 1 чел.-часа работ по ТО и ремонту транспортных средств. Необходимо отметить, что себестоимость работ по обслуживанию и ремонту автомобилей зависит не только от объемов работ, но и от стоимости технологического оборудования, необходимой площади, количества рабочих, их квалификации, заработной платы и других факторов.
С увеличением объемов работ по ТО и ремонту автомобилей себестоимость постепенно уменьшается, что связано с увеличением загруженности персонала, технологического оборудования и более рационального использования производственных площадей.
На основе полученной себестоимости одного человеко-часа определены минимальные объемы работ, при которых целесообразно выполнять конкретные виды работ по обслуживанию и ремонту автомобилей и создавать соответствующие производственные подразделения в автотранспортных предприятиях. Минимальные объемы работ по обслуживанию и ремонту автомобилей установлены путем сравнения себестоимости выполнения работ в автотранспортном предприятии со стоимостью выполнения этих работ на предприятиях автосервиса.
Определена стоимость доставки автомобилей и ремонтного фонда у предприятия автосервиса или другие автотранспортные предприятия, приходящаяся на 1 чел.-час трудоемкости работ по ТО и ремонту. На основе рассчитанной стоимости доставки были определены экономически целесообразные расстояния выполнения работ по ТО и ремонту автомобилей по кооперации на предприятиях автосервиса | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 6 : 104-110. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2300 | |
dc.subject | автомобілі | uk |
dc.subject | автотранспортні підприємства (АТП) | uk |
dc.subject | виробничо-технічна база (ВТБ) | uk |
dc.subject | дорожньо-транспортні засоби (ДТЗ) | uk |
dc.subject | затрати | uk |
dc.subject | підприємства автосервісу | uk |
dc.subject | поточний ремонт (ПР) | uk |
dc.subject | технічне обслуговування (ТО) | uk |
dc.subject | централізовано-спеціалізовані виробництва (ЦСВ) | uk |
dc.subject | автомобили | ru |
dc.subject | автотранспортные предприятия (АТП) | ru |
dc.subject | производственно-техническая база (ПТБ) | ru |
dc.subject | дорожно-транспортные средства (ДТС) | ru |
dc.subject | затраты | ru |
dc.subject | предприятия автосервиса | ru |
dc.subject | текущий ремонт (ТР) | ru |
dc.subject | техническое обслуживание (ТО) | ru |
dc.subject | централизовано-специализированные производство (ЦСП) | ru |
dc.subject | automobiles | en |
dc.subject | motor transport enterprises (MTE) | en |
dc.subject | production and technical base (PTB) | en |
dc.subject | road vehicles (RV) | en |
dc.subject | expenses | en |
dc.subject | car service companies | en |
dc.subject | repair | en |
dc.subject | maintenance | en |
dc.subject | vehicles | en |
dc.subject | centralized-specialized production (CSP) | en |
dc.title | Удосконалення структури виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів | uk |
dc.title.alternative | Усовершенствование структуры производственных подразделений по обслуживанию и ремонту автомобилей | ru |
dc.title.alternative | Improving the Structure of Manufacturers Maintenance and Repair Services Cars | en |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.13.071 | |
dc.relation.references | О. Г. Осауленко, Ред., Статистичний збірник «Регіони України» 2012, ч.2. Київ, Україна: Державна служба статистики України, 2012, 801 с. | uk |
dc.relation.references | О. Г. Осауленко, Ред., Статистичний щорічник України за 2011 рік. ТОВ «Август Трейд». Київ, Україна: Державна служба статистики України, 2012, 559 с. | uk |
dc.relation.references | О. Г. Осауленко, Ред., Статистичний збірник «Україна у цифрах 2008». ДП «Інформаційно-аналітичне агентство». Київ, Україна: Державний комітет статистики України, 2009, 260 с. | uk |
dc.relation.references | Ю. Х. Савін, та М. В. Митко, «Доцільність створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів,» Вісник Національного транспортного університету, № 1 (34). с. 424-429, 2016. | uk |
dc.relation.references | Ю. Х. Савін, та М. В. Митко, «Методика визначення доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту транспортних засобів,» Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. Науковий журнал, № 2 (6), с. 130-138, 2016. | uk |
dc.relation.references | Ю. Х. Савін, М. В. Митко, та С. О. Романюк, «Рекомендації щодо доцільності створення виробничих підрозділів з обслуговування та ремонту автомобілів,» Вісник машинобудування та транспорту, № 1 (7), с. 92-101, 2018. | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1997-9266-2018-141-6-104-110 | |