Розробка ігрового додатку в жанрі tower defense із застосуванням нечіткої логіки
Анотації
Магістерська кваліфікаційна робота спрямована розробку ігрового додатку в жанрі tower defense із застосуванням нечіткої логіки.
Під час виконання магістерської кваліфікаційної роботи було проаналізовано основні методи нечіткого виведення, проаналізовано аналоги існуючих програм та виявлено їх недоліки. Розроблено ігровий додаток у жанрі tower defense у відповідності до завдання мовою C++ на базі ігрового рушія Cocos2d-x з використанням системи виведення правил нечіткої логіки. Було спроектовано ігрову логіку та структурну схему користувацького інтерфейсу, графічний інтерфейс розроблено за допомогою Cocos Creator. Проведено тестування розробленого програмного забезпечення, а також було проведено оцінку комерційного потенціалу розробки та періоду її окупності. The aim of the master's qualification work is to develop a game application in the genre tower defense using the fuzzy logic. During the master's qualification work the main methods of fuzzy logic inference were analyzed, analogs of existing
programs were reviewed and their drawbacks were revealed. The tower defense game application was developed according to the task using C++ language basing on the game engine Cocos2d-x using fuzzy logic inference system. The game logic
and user interface structure diagram were designed. The graphic interface was developed using Cocos Creator. The testing of the developed game application was done, as well as the evaluation of the commercial development potential and payback period was calculated.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25302