Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЛобатюк, Юрій Анатолійовичuk
dc.contributor.authorЛобатюк, Юрий Анатольевичru
dc.contributor.authorLobatiuk, Y. A.en
dc.date.accessioned2016-01-11T12:32:30Z
dc.date.available2016-01-11T12:32:30Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЛобатюк Ю. А. Методи і засоби технічної діагностики гальмівної системи електричних транспортних засобів [Текст] : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.09.03 / Юрій Анатолійович Лобатюк ; Вінницький національний технічний університет. – Вінниця, 2015. – 20 с. - Бібліогр. : с. 16-17 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2963
dc.description.abstractДисертація присвячена розробці методів, математичних моделей та пристроїв для діагностування такого важливого функціонального блоку електротехнічного комплексу електропотяга, яким є його гальмівна система з її електричною, механічною та пневматичною підсистемами. Розроблено мікропроцесорні варіанти реалізації пристроїв для діагностування рівня зносу гальмівних колодок та визначення місць обриву пневмопровода, а також алгоритмічний варіант мікропроцесорної реалізації системи підтримки прийняття рішень машиністом електровоза по виявленню несправностей гальмівної системи електропотяга. Здійснено перевірку синтезованих математичних моделей на адекватність та оцінювання розроблених діагностичних пристроїв на ефективність з використанням імітаційного моделювання.uk
dc.description.abstractДиссертация посвящена разработке методов, математических моделей и устройств для диагностики такого важного функционального блока электротехнического комплекса электропоезда , каким является его тормозная система с ее электрической , механической и пневматической подсистемами. Предложена структурная схема и представлен алгоритм работы микропроцессорного устройства для диагностирования пневматического магистрали тормозной системы электропоезда. Осуществлена проверка синтезированных математических моделей на адекватность и оценка разработанных диагностических устройств на эффективность с использованием метода имитационного моделирования.ru
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the development of methods, mathematical models, and devices for diagnostics of an important functional unit of the electrotechnical set of the electrical train, that is its braking system with its electrical, mechanical, and pneumatic subsystems. Developed are microprocessor variants of the implementation of the devices for the diagnostics of the wear degree of the brake shoes and determination of the 18 places of the pneumatic wire break. Elaborated is algorithmic variant of the microprocessor implementation of the support system of the electric locomotive driver’s decisions concerning identification of the malfunctions of an electric train brake system. A verification the adequacy of synthesized mathematical models and evaluation developed diagnostic devices on the effectiveness of using simulation was done.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectелектротехнічні комплекси та системиuk
dc.subjectэлектротехнические комплексы и системыru
dc.subjectelectrical complexes and systemsen
dc.subjectелектропотягuk
dc.subjectгальмівна системаuk
dc.subjectдіагностикаuk
dc.subjectколодкаuk
dc.subjectпристрій діагностикиuk
dc.subjectэлектропоездru
dc.subjectтормозная системаru
dc.subjectдиагностикаru
dc.subjectколодкаru
dc.subjectустройство диагностикиru
dc.subjectelectric trainen
dc.subjectbraking systemen
dc.subjectdiagnosticen
dc.subjectbrake shoeen
dc.subjectdevice for diagnosticsen
dc.titleМетоди і засоби технічної діагностики гальмівної системи електричних транспортних засобівuk
dc.title.alternativeМетоды и средства технической диагностики тормозной системы электрических транспортных средствru
dc.title.alternativeMethods and means for technical diagnostics of breaking systems of electric vehiclesen
dc.typeAbstract
dc.identifier.udc629.423


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію