Кафедра безпеки життєдіяльності та педагогіки безпеки: Недавні надходження
Відображеня елементи 541-560 із 636
-
Визначення однофакторних регресійних залежностей на основі комп'ютерної програми "RegAnaliz"
(Національний технічний университет "Харьківський Політехнічний Інститут", 2015) -
Газостатичні конічні підвіси для високошвидкісних шпиндельних вузлів
(ВНТУ ; ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015) -
Регресія збору за розміщення твердих побутових відходів
(ВНТУ ; ТОВ «Нілан-ЛТД», 2015) -
Генератор імпульсів тиску релейної диференціальної дії
(ВНТУ, 2015) -
Комп’ютерна програма для тестової перевірки рівня знань студентів
(Національний технічний университет "Харьківський політехнічний інститут", 2014) -
Організація самостійної роботи студентів з дисципліни «Охорона праці» в процесі підготовки фахівців
(Маріупольський державний університет, 2014)Обґрунтовується необхідність реалізації міжпрежметних зв’язків під час вивчення фізики й основ астрономії у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації економічного профілю. Подаються основні шляхи вивчення та ... -
Розрахунок економічної ефективності заходів з охорони праці в процесі підготовки менеджерів
(Вінницький державний педагогічний університет імені М. Коцюбинського, 2013)В статті наведено методичну розробку практичного заняття з дисципліни «Охорона праці» в якому проводиться розрахунок економічної ефективності заходів з охорони праці на підприємстві на основі порівняння суми затрат на ... -
Проблеми якості знань з охорони праці в процесі підготовки фахівців соціально-культурної сфери
(Вища освіта України, 2013)В статті проаналізовано проблеми забезпечення якості знань з охорони праці в процесі підготовки фахівців соціально-культурної сфери та визначені основні напрямки їх вирішення. Обґрунтована необхідність вдосконалення форм ... -
Реалізація принципу фахової спрямованості під час вивчення фізики у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації
(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2009)В статті розглянуто можливість реалізації профільної компоненти під час вивчення курсу фізики у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації економічного профілю. Наведено завдання вивчення курсу фізики в профільному закладі та можливі ... -
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації при вивченні теми «Основи теорії відносності»
(Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2008)В статті розглядаються особливості вивчення теми «Основи теорії відносності» у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації. Проаналізовані основні помилки, які допускають учні під час вивчення даної теми та наведені можливі шляхи їх подолання -
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації під час вивчення розділу «Основи молекулярної фізики та термодинаміки»
(Кам’янець-Подільський національний університет, 2007)В статті розглядаються основні шляхи активізації навчально- пізнавальної діяльності студентів з фізики у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації, а також розглянуто особливості вивчення теми „Основи молекулярної фізики та термодинаміки” ... -
Метод проектів як один з інструментів проблемного навчання
(Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка, 2007)В статті розглядається проектний метод навчання як один із засобів реалізації проблемного навчання. Розглянуті певні аспекти використання проектного методу з точки зору узагальнення досвіду авторів. -
Особливості вивчення фізики в середніх навчальних закладах економічного профілю
(Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, 2007)В статті розглядаються особливості вивчення фізики в середніх навчальних закладах економічного профілю. Увага зосереджена на певних аспектах та прийомах реалізації міжпредметних зв’язків „фізика-економіка” при викладанні ... -
Забезпечення якості навчального процесу в руслі концепції профільного навчання
(Кам’янець-Подільський державний університет, 2006)В статті розглядаються особливості організації профільної освіти в старшій школі, а також пропонуються можливі навчально-методичні заходи щодо оптимізації процесу організації профільної освіти. -
Дослідження кінематики пристрою для сортування твердих побутових відходів
(Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", 2010)Запропоновані аналітичні залежності основних кінематичних і геометричних параметрів облаштування для сортування пружних складових твердих побутових відходів. Отримані раціональні значення основних кінематичних і геометричних ... -
Використання інтернет-технологій в процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців-економістів
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)Використання інтернет-технологій в процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців-економістів. Стаття присвячена актуальній проблемі формування професійної компетентності фахівців-економістів під час ... -
Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)Практичні аспекти формування професійної компетентності вчителів-філологів. Метою даного дослідження є аналіз практичних аспектів формування інформаційної компетентності вчителів іноземної мови з використанням інтерактивних ... -
Актуальні аспекти застосуванняхмарних технологій у загальноосвітніх навчальних закладах
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)Метою даного дослідження є визначення ролі та місця хмарних технологій у навчально-виховному процесі сучасної школи, а основним завданням – визначення складових системи хмарних технологій для підтримки навчання шкільних ... -
Практичні аспекти використання інформаційних технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців-економістів у вищих навчальних закладах
(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2015)Практичні аспекти використання інформаційних технологій в процесі підготовки майбутніх фахівців-економістів у вищих навчальних закладах. Проаналізовано практичні аспекти формування професійної компетентності фахівців-економістів, ...