dc.contributor.author | Тарандушка, Л. А. | uk |
dc.contributor.author | Tarandushka, L. A. | en |
dc.contributor.author | Тарандушка, Л. А. | ru |
dc.date.accessioned | 2021-01-12T08:58:42Z | |
dc.date.available | 2021-01-12T08:58:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Тарандушка Л. А. Морфологічний опис верхнього рівня моделі функціонування автосервісних підприємств [Текст] / Л. А. Тарандушка // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2020. – № 1. – С. 84-89. | uk |
dc.identifier.issn | 1997-9266 | |
dc.identifier.issn | 1997–9274 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31146 | |
dc.description.abstract | Проведено аналіз всіх можливих параметрів, які можуть впливати на якість виконуваних послуг та організацію виробничого процесу в системі автосервісних підприємств. Аналіз здійснено на базі проведення анкетування працівників автосервісу, клієнтів та експертів цієї галузі. Опрацьовано 400 анкет. В результаті їх опрацювання отримано множину параметрів, які можуть впливати на якість виконуваних робіт.
За допомогою експертного методу оцінювання визначено, що найвагомішими параметрами є дев’ятнадцять. Для оцінки міри узгодженості думок експертів розраховано коефіцієнт конкордації, який становить 0,83. Це означає що більшість експертів з такою комбінацією параметрів погоджується. Наступний крок ― побудова функціональної моделі мережі автосервісних підприємств. Також, на основі визначених суттєвих параметрів для виконання якісних послуг сформовано морфологічний опис моделі функціонування мережі автосервісних підприємств. Тобто запропоновано варіанти, якими може бути описано кожний з параметрів. Параметри моделі розподілено на 3 групи: ті, які пов’язані з мережею автосервісних підприємств, ті, які пов’язані з автомобілем, що обслуговується, та ті, які пов’язані з середовищем, де функціонує регіональна система підприємств автосервісу. Розроблений морфологічний опис верхнього рівня моделі функціонування мережі автосервісних підприємств стає основою для розрахунку вагових коефіцієнтів кожного із запропонованих параметрів та визначення оптимальної комбінації параметрів, що забезпечить найвищий рівень якості виконуваних послуг. На основі здійсненого аналізу та інформації про поточний стан мережі підприємств автосервісу в вибраному регіоні стає можливим провести параметричну ідентифікацію математичної моделі системи, порівняти отримані значення параметрів з еталонними та задати параметри вектора впливу на систему для отримання кращих результатів її функціонування. | uk |
dc.description.abstract | The analysis of all possible parameters that can influence the quality of services and organization of productive process on the system of autoservice enterprises was conducted in this work. This analysis is carried out on the base of question-naire realization of service centers workers, clients and experts of this industry. 400 questionnaires were worked out. As a result of their work the great number of parameters that can influence the quality of producible works were pulled out. It was certain by means of expert method of estimation, that the most ponderable parameters are nineteen. For the estimation of coordination measure experts opinions there was calculated coefficient of concordance, that laid down 0,83. It means that most experts consent with such combination of parameters. A next step was forming of autoservice enterprises network functioning model. Also, on the basis of certain substantial parameters for implementation of quality services morphological description of autoservice enterprises network functioning model was formed. There have been offered the variants that can describe each of parameters. Model parameters are divided into 3 groups: those related to the network of autoservice en-terprises, those, related to the car, which is served, and those, related to the environment where an autoservice enterprise is located. The worked out morphological description of top level functioning model autoservice enterprises of network be-comes basis for the calculation of weight coefficients each of the offered parameters and determination of optimal combina-tion of parameters, that will provide the greatest level of quality executable services. On the basis of realizable analysis and information about current status of autoservice enterprises network in a select region it becomes possible to conduct self-reactance authentication of mathematical model of the system, compare the received values of parameters to standard and set the parameters of influence vector on the system for the receipt of higher results of its functioning. | en |
dc.description.abstract | В работе проведен анализ всех возможных параметров, которые могут влиять на качество выполняемых услуг и организацию производственного процесса в системе автосервисных предприятий. Анализ осуществлен на базе проведения анкетирования работников автосервиса, клиентов и экспертов этой отрасли. Проработано 400 анкет. В результате их проработки получено множество параметров, которые могут влиять на качество производимых работ. С помощью экспертного метода оценки определено, что самыми весомыми параметрами являются девятнадцать. Для оценки меры согласованности мнений экспертов рассчитан коэффициент кон-кордации, который составил 0,83. Это значит что большинство экспертов с такой комбинацией параметров соглашаются. Далее построена функциональная модель сети автосервисных предприятий. Также, на основе определенных существенных параметров для выполнения качественных услуг сформировано морфологическое описание модели функционирования сети автосервисных предприятий. То есть предложены варианты, кото-рыми может быть описан каждый из параметров. Параметры модели распределены на 3 группы: связанные с сетью автосервисных предприятий, связанные с автомобилем, который обслуживается, и связанные со средой, в которой функционирует региональная система предприятий автосервиса. Разработанное морфологическое описание верхнего уровня модели функционирования сети автосервисных предприятий принимается за основу для расчета веса коэффициентов каждого из предложенных параметров и определения оптимальной комбина-ции параметров, которая обеспечит наивысший уровень качества выполняемых услуг. На основе осуществлен-ного анализа и информации о текущем состоянии сети предприятий автосервиса в избранном регионе стано-вится возможным провести параметрическую идентификацию математической модели системы, сравнить полученные значения параметров с эталонными и задать параметры вектора влияния на систему для получе-ния более высоких результатов ее функционирования. | ru |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Вісник Вінницького політехнічного інституту. № 1 : 84-89. | uk |
dc.relation.uri | https://visnyk.vntu.edu.ua/index.php/visnyk/article/view/2465 | |
dc.subject | автосервісні підприємства | uk |
dc.subject | коефіцієнт конкордації | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | autoservice enterprises | en |
dc.subject | coefficient of concordance | en |
dc.subject | model | en |
dc.subject | автосервисные предприятия | ru |
dc.subject | коэффициент конкордации | ru |
dc.subject | модель | ru |
dc.title | Морфологічний опис верхнього рівня моделі функціонування автосервісних підприємств | uk |
dc.title.alternative | Morphological Description of the Top Level Autoservice Enterprises Functioning Model | en |
dc.title.alternative | Морфологическое описание верхнего уровня модели функционирования автосервисных предприятий | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 656.07 | |
dc.relation.references | С. І. Андрусенко, і О. С. Бугайчук, Моделювання бізнес процесів підприємства автосервісу, монографія. Київ,
Україна: Кафедра, 2014, 328 с. | uk |
dc.relation.references | В. Є. Канарчук, О. А. Лудченко, і А. Д. Чигринець, Основи технічного обслуговування та ремонту автомобілів.
Організація, планування й управління. Київ, Україна: Вища шк., 1994, 383 с. | uk |
dc.relation.references | В. И. Сарабаев, С. С. Селиванов, В. Н. Коноплев, и Ю. Н. Демин, Техническое обслуживание и ремонт автомоби-
лей: механизация и экологическая безопасность производственных процессов. Ростов н/Д, Россия: Феникс, 2004, 448 с. | ru |
dc.relation.references | О. А. Лудченко, Технічне обслуговування і ремонт автомобілів: організація і управління. Київ, Україна: Знання,
2004, 478 с. | uk |
dc.relation.references | M. Royer-Torney, and M. Mennenga, C. ―A Reference Model for Analysing Automotive Service Formats,‖ CIRP IPS2
Conf. Herrmann Institute of Machine Tools and Production Technology, Braunschweig, Germany, 2010, pp. 355-362. | en |
dc.relation.references | M. S. Hossain, A. Zahid, and R. J. Hoque, ―Improvement of Service Quality at Automobile Workshop in Bangladesh,‖
2017. [Online]. Available:
https://www.researchgate.net/publication/320271596_Improvement_of_Service_Quality_at_Automobile_Workshop_in_Bangladesh.
Accessed on December 25, 2019. | en |
dc.relation.references | R. Katarne, S. Sharma, and J. Negi, ―Measurement of Service Quality of an Automobile Service Centre,‖ 2010 . [Online].
Available: http://www.iieom.org/paper/Final%20Paper%20for%20PDF/184%20Sayendra%20Sharma.pdf. Accessed: on December
25, 2019. | en |
dc.relation.references | Л. А. Тарандушка, i Н. Л. Костьян, «Трирівнева модель системи менеджменту якості автосервісних підприємств,» на
Всеукр. Наук.-практ. Конф. «Новітні шляхи створення, експлуатації, ремонту і сервісу автомобілів,» Коблево, 2018, с. 65-67. | uk |
dc.relation.references | Dragana Velimirović, Čedomir Duboka, and Predrag Damnjanović, ―Automotive maintenance quality of service influencing
factors,‖ 2016 [Online]. Available: https://www.semanticscholar.org/paper/Automotive-maintenance-quality-of-servicefactors-
Velimirović-Duboka/f96f53c3769e8ae7d39bf24757420a9508cac99b. Accessed: on December 25, 2019. | en |
dc.relation.references | А. П. Солтус, Л. А. Тарандушка, В. В. Біліченко, і Н. Л. Костьян, «Формування номенклатури споживчих крите-
ріїв для розробки моделі організації автосервісного виробництва,» 2018 [Online]. Available:
http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/
irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=AS
P_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=vmbt_2018_2_17. Accessed on December 25, 2019. | uk |
dc.relation.references | О. Д. Марков, і П. О. Марков, Критерії та показники ефективності автосервісу. [Електронний ресурс]. Режим
доступу: www.irbis-nbuv.gov.ua › cgi-bin › cgiirbis_64. Дата звернення: Грудень 25, 2019. | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31649/1997-9266-2020-148-1-84-88 | |